Ung ryttare mycket svårt skadad

Sv: Ung ryttare mycket svårt skadad

uppsala ligger närmare hennes hemort så det kan vara ett bra tecken.

Nej det är det INTE. Hon bor i Katrineholm!! Hon bara RIDER för Enköping klubben. Jag VET för jag har min häst inackorderad hos familjen.

Hon är på bättringsvägen, är vaken men saknar närminne. Haft hjärtstillestånd i 17min (!!!) så det lär ta ett tag för återhämtningen...

Jag håller alla tummar jag kan för tjejen och hennes familj, och hoppas på att det inte blir några allvarliga men för henne! Hon verkar ju ändå ha tur i oturen :crazy:

håller tummarna för henne och skickar varma tankar till familjen!

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 751
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En 15-årig flicka fördes allvarligt skadad till Mälarsjukhuset i Eskilstuna tidigt igår kväll, sedan hästen hon red på skenat och blivit...
Svar
0
· Visningar
682
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru-Sigrids dotter Cecilia Bergåkra är en talang inom dressyr. I november blev hon som yngsta ryttare någonsin belönad som...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna bröt höften när hon ramlade en häst, men sjukvården missade skadorna och gav felaktiga ordinationer. Nu kritiserar IVO vården...
Svar
9
· Visningar
1 088
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama