T
Team LundVer
Sitter här med min lilla treåring som precis kommit hem från sitt sommarlov (åtta veckor) och undrar nu hur det går för alla er därute med blivande dressyrstjärnor (hoppas kan man väl alltid) hur långt har ni kommit, ni som har treåringar? vad har ni för mål i år och nästa år? Ni som har fyraåringar, vad gjorde ni förra året och vad gör ni i år? Hur har förra årets upplägg påverkat detta året. Vad kunde gjorts bättre? Vad gjorde ni bra? Vilka problem stöter ni på för tillfället och hur tacklar ni dem? Rider ni för tränare än, varför/varför inte? Vad har ni för mål totalt sett och hur hade ni tänkt komma dit?
Själv känner jag mig lite efter då vi precis började med inridningen innan sommaren, inte kändes det bättre av att vara på Flyinge och se de superduktiga treåringarna på Clinincen som Andreas Helgstrand höll (Men jag vet ju att min lilla gosse är lite sen av sig och fortfarande ser ut litegrand som en tvååring trots sina 170 nånting..)
Själv känner jag mig lite efter då vi precis började med inridningen innan sommaren, inte kändes det bättre av att vara på Flyinge och se de superduktiga treåringarna på Clinincen som Andreas Helgstrand höll (Men jag vet ju att min lilla gosse är lite sen av sig och fortfarande ser ut litegrand som en tvååring trots sina 170 nånting..)