Undulattråden

Bellan12

Trådstartare
Har under några veckors tid passat en kompis undulat och nu har jag insett hur mycket jag saknar mina två undulater, det är nog ganska exakt två år sedan de lämnade livet här nere. När jag flyttar hemifrån ska jag definitivt skaffa undulater igen! :laugh:
Så om det är någon annan hästmänniska som också har en eller flera undulater så är det fritt fram att slänga upp bilder och fakta! :love:

Tänkte börja med mina men pixbox är verkligen inte på min sida idag, så får ta det lite senare när jag fått rätt på det! :confused:

Sv: Undulattråden

Jag har fortfarande inte fått rätt på bilderna, om det är någon som vet en annan sida man kan ladda upp bilderna ifrån så får ni gärna säga till :) och annars är det fortfarande fritt fram för er att visa era bilder :angel:

Sv: Undulattråden

Nu har jag fått rätt på det!
Är det verkligen ingen annan som har undulat? :O Känns lite töntigt att tre inlägg har skrivits i tråden och att alla är från mej ;)

019.jpg

En aniiing gammal bild haha
Allabilder517.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 584
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Wille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka