Undersökningen av Bukefalos medlemar

alazzi

Trådstartare
Det fattas liksom ett svarsaltenativ, det kommer en fråga om bostadsort. Alla som är aktiva på Buke bor inte i Sverige. Fast den som står bakom undersökningen är antagligen enbart intresserad av vilka Bukes medlemmar i Sverige är?

Sv: Undersökningen av Bukefalos medlemar

Eftersom undersökningen ska sälja annonser och du inte handlar i Sverige så är du nog inte så intressant. De företag som skickar utomlands ansas kanske vara i minoritet?

Nej, jag är ingen som de kan sälja saker till. Men det insåg jag ju inte förrens jag kom till frågan om bostadsort. De kunde ju skriva något om att enbart folk som bor i Sverige göre sig besvär att svara.

Alla typer av undersökningar brukar som jag tycker det oftast innehålla frågor som känns lite fel och som inte passar in på ens egen situation.
Då får man försöka välja det alternativ som känns minst dåligt eller strunta i att svara ;)

Hade damen inte sovit bort halva söndagen hade hon sett undersökningen som fanns på sidan i morse.

Hmpf. Där ser man, det går inte att lämna buke obevakat ens en sketen söndagsmorgon, då missar man allt...Är det konstigt att man inte har ett liv vavavava? :mad:

Om det är ngn tröst så var jag vaken tidigt i morse. Men jag vet inte vad det handlar om. Men jag brukar inte se allt det som finns runt onkring trådarna. (Fast det ska man kanske inte berätta)

En undersökning på Buke där bostadformen lantbruksfastighet inte finns med blir smått lustig. Närmast var väl Villa/radhus och det kändes avigt att fylla i.

kl

Haha! Nu var den här! Nu fick jag vara med! Trots sovmorgon! :banana:
(Men oj så pjuttig den var! 10 frågor, det var väldigt enkelt?)

Ja, om det är en marknadsundersökning så missar man en rejäl marknad. Tänk vad motorsågar och vedklyvar man skulle kunna kränga genom reklam här.

En undersökning på Buke där bostadformen lantbruksfastighet inte finns med blir smått lustig. Närmast var väl Villa/radhus och det kändes avigt att fylla i.

:bow: :bow:

Trevligt att se att det var fler än jag som reagerade på det ;)

kl

Haha! Nu var den här! Nu fick jag vara med! Trots sovmorgon! :banana:
(Men oj så pjuttig den var! 10 frågor, det var väldigt enkelt?)

Var det speciella utvalda som var med i den undersökningen?? :confused:

Letade igår och hittade ingen sådan.
Nu gick jag på Alazzis trådhistorik för att se om man kunde hitta undersökningen via hennes trådar men nä..

AM

*kl*

Jag hann en tre-fyra frågor in i testet innan det dök upp ett felmeddelande så att jag inte kunde fortsätta. Och nu verkar det inte dyka upp igen så att jag kan göra om det.:(

Nä, det tror jag inte, inte speciellt utvalda även om tanken är tilltalande...:D
Undersökningen låg inbäddad under en tråd, hade jag inte scrollat ner tillräckligt eller haft undersökning-på-buke-radarn avslagen hade jag inte sett den. ;)

Visst är det spännande ;) Jag blev nu lite osäker på i vilken omfattning jag får lämna ut sammanställningen av undersökningen :) Jag skall försöka kolla med de som genomfört undersökningen.
Anledningen till att den visas ibland och ibland inte har mycket att göra med hur de som genomför undersökningen har byggt sitt system.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 361
Senast: Mineur
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 751
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 331
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar