”Underrede” till Variogate?

AbCdE

Trådstartare
Någon som har någon bra idé vad jag kan ha som underrede till bilburen? Ena hunden är Prinsen på ärten :sorry:
Det är ju ”bjälkar”, skulle gärna ha något som gör att det blir jämt underlag och sedan hans madrass överst.
 
Någon som har någon bra idé vad jag kan ha som underrede till bilburen? Ena hunden är Prinsen på ärten :sorry:
Det är ju ”bjälkar”, skulle gärna ha något som gör att det blir jämt underlag och sedan hans madrass överst.

En tjockare frigolitskiva och ovanpå det typ en yogamatta och sen madrassen ovanpå yogamattan? Frigoliten borde kunna anpassa sig efter stängerna i botten, om inte så kan du ju skära ut spår i den, går ganska lätt med en brödkniv.
 
Nar jag bara hade dorrar och avdelare till mina Rottisar i min Range Rover sa byggde jag ett extra golv av plywood. Dels fick jag ett forvaringsutrymme pa 30-40 cm under, dels blev golvet helt platt.
Jag skar ner ett par plast lador och satte remmar i sa jag kunde dra ut dem och sedan bara skjuta in dem igen och hade allt mojligt som behovdes dar. Om det blir "bjalkar" ovanpa det fran bilburen skulle jag nog anvanda styrofoam, alternativt en bit plywood emellan "bjalkarna".
 
En tjockare frigolitskiva och ovanpå det typ en yogamatta och sen madrassen ovanpå yogamattan? Frigoliten borde kunna anpassa sig efter stängerna i botten, om inte så kan du ju skära ut spår i den, går ganska lätt med en brödkniv.
Det låter görbart även för mig med tummen mitt i handen/finmotorik som en flodhäst :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
12
· Visningar
568
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
23
· Visningar
1 789
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 035
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Upptäckte härom dagen ett lite skorvigt område på ena kattens öra. Inte pälslöst men tunnare päls och som sagt lite skorvigt, som små...
Svar
14
· Visningar
1 368
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp