”Underrede” till Variogate?

AbCdE

Trådstartare
Någon som har någon bra idé vad jag kan ha som underrede till bilburen? Ena hunden är Prinsen på ärten :sorry:
Det är ju ”bjälkar”, skulle gärna ha något som gör att det blir jämt underlag och sedan hans madrass överst.

Någon som har någon bra idé vad jag kan ha som underrede till bilburen? Ena hunden är Prinsen på ärten :sorry:
Det är ju ”bjälkar”, skulle gärna ha något som gör att det blir jämt underlag och sedan hans madrass överst.

En tjockare frigolitskiva och ovanpå det typ en yogamatta och sen madrassen ovanpå yogamattan? Frigoliten borde kunna anpassa sig efter stängerna i botten, om inte så kan du ju skära ut spår i den, går ganska lätt med en brödkniv.

Nar jag bara hade dorrar och avdelare till mina Rottisar i min Range Rover sa byggde jag ett extra golv av plywood. Dels fick jag ett forvaringsutrymme pa 30-40 cm under, dels blev golvet helt platt.
Jag skar ner ett par plast lador och satte remmar i sa jag kunde dra ut dem och sedan bara skjuta in dem igen och hade allt mojligt som behovdes dar. Om det blir "bjalkar" ovanpa det fran bilburen skulle jag nog anvanda styrofoam, alternativt en bit plywood emellan "bjalkarna".

En tjockare frigolitskiva och ovanpå det typ en yogamatta och sen madrassen ovanpå yogamattan? Frigoliten borde kunna anpassa sig efter stängerna i botten, om inte så kan du ju skära ut spår i den, går ganska lätt med en brödkniv.
Det låter görbart även för mig med tummen mitt i handen/finmotorik som en flodhäst :D

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
628
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 786
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka