Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också vojlock eller schabrak under för att skydda sadeln. Den hade nog legat bra även utan men som sagt vill jag inte att svett och smuts ska förstöra sadeln.Sadeln blir så smutsig utan vojlock eller schabrak under, tycker jag.
Ibland schabrak och ibland bara antiglid-pad. Egentligen behövs den inte för den nya sadeln ligger stilla.... Har den nog mest för att skydda sadeln lite. Så jag kunde ju lika gärna ha schabrak alltid....
Helst skulle jag vilja ha vojlock istället, men har inte hittat någon snygg som passar sadeln (islandsmodell).
Det är en Equipe island, 17". De vojlockar jag har hittat har antingen varit för stora eller för små alt. fel skurna.
Sadeln verkar vara mittemellan dressyr- och islandsmodell så ingen vojlock har sett ok ut under den - eller så är jag bara kräsen
Schabrak har jag ett par stycken, men inget som jag är jätteförtjust i. Tycker de ser enormt stora ut...
Det är en Equipe island, 17". De vojlockar jag har hittat har antingen varit för stora eller för små alt. fel skurna.
Sadeln verkar vara mittemellan dressyr- och islandsmodell så ingen vojlock har sett ok ut under den - eller så är jag bara kräsen
Schabrak har jag ett par stycken, men inget som jag är jätteförtjust i. Tycker de ser enormt stora ut...
Mias rs har fina vojlockar i super passform. Dessutom kan man själv välja färg, samt pasopal & kantband.