Sorbe

Trådstartare
Försöker lista ut hur underlaget är uppbyggt på en av de största anläggningarna i mellan Sverige, ligger utanför Västerås. Har ett stort hästsjukhus om det hjälper er på traven. ;)

Har hört att de lagt in ett speciellt underlag i ett nytt(?) ridhus? Det är typ en gummikärna och sen bara stenmjöl på. Någon som vet hur det underlaget är uppbyggt? Det sviktar jättemycket när hästarna travar.

Sv: Underlag?

vet inte om det är just detta ridhus du menar men jag tror att det är otto-matta och sedan terra-tex i ett av ridhusen på anläggingen. underlaget sviktar väldigt iaf.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 416
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 721
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 562
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama