Underlag i sjukhage?

BulletForMyValentine

Trådstartare
Visste inte var jag skulle lägga den här tråden men moderator får flytta den om det behövs:)

Vad har ni för underlag i era sjukhagar? Vill ha något mjukt men som inte förvandlas till gegga när det regnar, helst billigt också.

Funderar på om man kan skrapa av det översta jordlagret med ogräs/gräs med grävmaskinen och fylla på med mjukt underlag. Hagen ska vara ca 3*3-4 meter.
 
Sv: Underlag i sjukhage?

0-16 kross som fått ligga till sig.
Ovanpå det 3 cm riktigt fin sandstrandssand.

= fast men ändå inte stenhårt och lätt att mocka.

mvh Eva
 
Sv: Underlag i sjukhage?

Vi har matta och sen mjukt grus . blir inga vassa kratrar i frysgrader vilket fin sand lätt blir
 

Liknande trådar

Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 676
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 401
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 785
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 055
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp