Underbart roliga bilder!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Breakdown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 028
B

Breakdown

Jag satt höromdagen och tog lite foton på min hund, och när jag kikade igenom dem hittade jag en så fruktansvärt rolig bild.

jag kan inte sluta skratta när jag ser den!
DSC00246.jpg

:D

In med era roliga bilder ^^

Sv: Underbart roliga bilder!

Gillar den här stilen..

21170270.jpg

Den här kanske inte är så rolig men ser verkligen ut som en ko på grönbete

22332498.jpg

Den här kanske inte är så rolig men ser verkligen ut som en ko på grönbete

22332498.jpg

Nä men gud.. Ser ju verkligen ut som en liten ko :).

Har inte så värst roliga bilder men kan i alla fall bidra med en som jag har skrattat åt :D.

CIMG0587.jpg

Säker på att det inte är en ko?? ;)

(Lugn, jag tycker kossor är söta så du kan nog ana vad jag tycker om din hund isf! ;))

haha.. Hon kan lika det mesta, säl, ko, gris, groda och låter som en liten katt när hon skall pipa :D. Men mellan varven liknar hon en vacker liten staffe så vi kan va lugna ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 372
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
793
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 853
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Malignt melanom?

Hästrelaterat