S
Sofia-J
Sv: Under hull!
därför att jag ville få fler tips
därför att jag ville få fler tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har ju förklarat men tar det igen nu då,
lucernen förstör balansen med müslin, och den vill jag helst inte byta ut eftersom att han funkar jätte bra på det, lagom pigg och glad! dessutom så innehåller denna müslin lucerne i sig! (det är eggersmann) och när vi gav honom lucernet också, så fick han för MYCKET energi och blev nästan jobbig att hantera och rida. :s
och började även att bli mer rastlös. So, That's it!
lucernen förstör balansen med müslin, och den vill jag helst inte byta ut eftersom att han funkar jätte bra på det, lagom pigg och glad! dessutom så innehåller denna müslin lucerne i sig! (det är eggersmann) och när vi gav honom lucernet också, så fick han för MYCKET energi och blev nästan jobbig att hantera och rida. :s
Du behöver inte krångla med nya fodermedel- det du behöver göra är att ge honom mer mat
Öka hösilage-givan i första hand. 7 kg är alldeles för lite.
Öka även müslimängden.
förresten har du kollat så inte häster han ont nånstans så det är därför han är pigg när du rider.
musli brukar man ge hästar för att de ska få mera energi framåt eller till högpresterande hästar.