Största blåsningen sätter jag tveklöst @Myrten som demon i Robinson Buke 2013. Fantastiskt spelat!
Håller med!
Bästa hinten... Ja, det blir nog inte @CaisaLundblads från igår, även om den kanske hade funkat med en annan mottagare... Vill dock minnas att @Niyama hintade vansinnigt bra till mig i någon lek när hon var ond utanför lyan. Minns dock inte så mycket mer än så.
Det minns jag också, men jag kom inte ihåg riktigt hur jag hintade. Bara att vi fick "kontakt". Minns inte vilken lek det var? Kan Myrten varit LL kanske?
Värsta tabben, där får jag nog nästan nominera mig själv i min första lek. Eller möjligtvis den LL som tog livet av mig när jag inte skulle dö. @Myrtens käk-PM till goda cirkus kommer tätt efter, men den lyckades vi ju lösa på ett bra sätt i alla fall.
Jag tänkte också på din tabbe först, men det finns så många minst lika bra: Myrtens PM, när jag blev KÄKAD efter att ha bevittnat en ulvattack och skulle vara skyddad men både ulvarna och LL glömde bort det När jag verkligen trodde att jag skulle vara säker och så ser jag att dom tagit död på mig