Ulvlekarnas Hall of Fame

Största blåsningen sätter jag tveklöst @Myrten som demon i Robinson Buke 2013. Fantastiskt spelat! :D

Håller med!

Bästa hinten... Ja, det blir nog inte @CaisaLundblads från igår, även om den kanske hade funkat med en annan mottagare... Vill dock minnas att @Niyama hintade vansinnigt bra till mig i någon lek när hon var ond utanför lyan. Minns dock inte så mycket mer än så.

Det minns jag också, men jag kom inte ihåg riktigt hur jag hintade. Bara att vi fick "kontakt". Minns inte vilken lek det var? Kan Myrten varit LL kanske?

Värsta tabben, där får jag nog nästan nominera mig själv i min första lek. :cautious: Eller möjligtvis den LL som tog livet av mig när jag inte skulle dö. @Myrtens käk-PM till goda cirkus kommer tätt efter, men den lyckades vi ju lösa på ett bra sätt i alla fall.

Jag tänkte också på din tabbe först, men det finns så många minst lika bra: Myrtens PM, när jag blev KÄKAD efter att ha bevittnat en ulvattack och skulle vara skyddad men både ulvarna och LL glömde bort det :meh: När jag verkligen trodde att jag skulle vara säker och så ser jag att dom tagit död på mig :cry:

Håller med!

Det minns jag också, men jag kom inte ihåg riktigt hur jag hintade. Bara att vi fick "kontakt". Minns inte vilken lek det var? Kan Myrten varit LL kanske?

Jag tänkte också på din tabbe först, men det finns så många minst lika bra: Myrtens PM, när jag blev KÄKAD efter att ha bevittnat en ulvattack och skulle vara skyddad men både ulvarna och LL glömde bort det :meh: När jag verkligen trodde att jag skulle vara säker och så ser jag att dom tagit död på mig :cry:
Haha fantastiskt att BÅDE ulvarna och LL missar det! :p

Mycket möjligt att Myrten var LL då, men jag minns verkligen inte vilken lek det var.

Vi får ta och nominera folk då!

Största blåsningen sätter jag tveklöst @Myrten som demon i Robinson Buke 2013. Fantastiskt spelat! :D

Bästa uppdateringen är svår, men i Rosas Konditori har jag för mig att @Killaloe åkte ut efter att ha smygätit semlor som någon hade bytt ut nån ingrediens i så de smakade pyton och gjorde henne sjuk eller nåt? Minns att jag tyckte den var himla underhållande i alla fall!

Bästa hinten... Ja, det blir nog inte @CaisaLundblads från igår, även om den kanske hade funkat med en annan mottagare... Vill dock minnas att @Niyama hintade vansinnigt bra till mig i någon lek när hon var ond utanför lyan. Minns dock inte så mycket mer än så.

Värsta tabben, där får jag nog nästan nominera mig själv i min första lek. :cautious: Eller möjligtvis den LL som tog livet av mig när jag inte skulle dö. @Myrtens käk-PM till goda cirkus kommer tätt efter, men den lyckades vi ju lösa på ett bra sätt i alla fall.

Jag tror det är många som kan nominera sig själva till värsta tabben:p personligen tror jag dock jag satsat mest på kvantigtet där eller också har jag förträngt de värsta missarna.:angel: Om inte mina mindre lyckade taktiker räknas som tabbar, det har jag endel:o :p

Håller med om Myrten nomineringen, den leken kommer jag minnas länge!

Några av mina absoluta favoritlekar (som jag kommer på då) är Tomtar och Troll som @Lenis var LL för. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var, om jag var tvilling eller spöke, men roligt var det och väldigt bra uppdateringar på temat.

Sen gillade jag Melodifestivalen som jag tror att @Myrten ansvarade för och där vi alla fick våra egna artistnamn och musikstilar. Framförallt @Blacksmithfarm hade ett fint namn har jag för mig :)

(Förutom det älskar jag att vara i lyan med @Mammas eftersom hon säger att hon inte ska offra en, jag jag till och med bildbevis, för att sen görs precis just det :D).

Och så är det roligt att få läsa alla spexigt uppdateringar från @Paddington såklart :D (eller, paddan - vad nöjd jag var när det blev ditt officiella namn ;) )

Några av mina absoluta favoritlekar (som jag kommer på då) är Tomtar och Troll som @Lenis var LL för. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var, om jag var tvilling eller spöke, men roligt var det och väldigt bra uppdateringar på temat.

Sen gillade jag Melodifestivalen som jag tror att @Myrten ansvarade för och där vi alla fick våra egna artistnamn och musikstilar. Framförallt @Blacksmithfarm hade ett fint namn har jag för mig :)

(Förutom det älskar jag att vara i lyan med @Mammas eftersom hon säger att hon inte ska offra en, jag jag till och med bildbevis, för att sen görs precis just det :D).

Och så är det roligt att få läsa alla spexigt uppdateringar från @Paddington såklart :D (eller, paddan - vad nöjd jag var när det blev ditt officiella namn ;) )

Och när du nu ger din in i tråden så kommer jag genast på leken "julgransplundringen", där du var god självmordsbombare och du hamnade i diskussion med någon och blev så jäkla less och ville hoppa av leken, så du skickade PM till mig och ville ta med dig X (en annan spelare än den du diskuterat med) och den personen var ULV! Tror inte du hade misstänkt denne tidigare - vilken träffsäkerhet :D

Jaa, det är ju du som ligger bakom namnet, som jag ÄNTLIGEN börjar förlika mig med ;)

Och JAA - Melodifestivalen hade jag glömt, det var hårdrockare mot schlagerartister och gud vilka roliga namn Myrten kom på till oss :)

Ja just det den leken med artistnamnen var rolig! jag minns dock tyvärr inte vad som hände i leken men artistnamnen var så fiffigt uttänkta. Nu när du påmimnt mig om den så tar jag nog och nominerar den till kategorin bästa tema.:idea:

Jag brukar bli en sådan där som lynchas direkt. ;) Men det gör inte så mycket (även om vissa verkar tro det), det är ju bara en lek. :)
Det är bara trist när man verkligen är laddad för att vara med och spela och så blir man lynchad första dagen bara för att det inte fanns någon bättre att rösta på... *suck* ;)

Och jag blir alltid skumförklarad. Har fortfarande inte fattat varför :confused:
Jag tycker mina teorier är vettiga liksom :p
Vi skumma, vi kanske skulle starta klubb! :D

• Gilla
Reactions: MM
Ja. Dubbelnickslekar.

Har ett fint exempel, givetvis @Hedinn igen.

Men hon fick vara ulv och det slutade med att hennes nick fick alibirösta på varandra och hon hade världens diskussion mellan dom och så hjälpte den ena att lyncha den andra.
I den leken hette hennes dubbelnick Joker. Kanske kommer hon ihåg den :p

Ja. Dubbelnickslekar.

Men hon fick vara ulv och det slutade med att hennes nick fick alibirösta på varandra och hon hade världens diskussion mellan dom och så hjälpte den ena att lyncha den andra.

Jag minns! Tror jag var LL? Diskussionen var väldigt underhållande.

Ja. Dubbelnickslekar.

Haha jo, jag minns! Satt och skrattade åt mig själv under den diskussionen för att jag kände mig så vansinnigt dum :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sju nya idrottsprofiler tar plats i Idrottsmuseets Hall of Fame i år. Bland namnen finns Frölundaprofilen Tomi Kallio och Öislegendaren...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
395
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
223
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad