Ulvlekarnas Hall of Fame

Den sidan bara ÄLSKAR jag, eller när de tror att de har fattat allt och man själv sitter på svaret :D :p

Man får lust att ge dom någon ledtråd ibland :p

En gång blev jag så frustrerad. Caisa var ängel och Cirkus vittne. Cirkus bevittnade dagen innan och var alltså skyddad från käk under natten.
Då kommer caisa och vill skydda cirkus för hon är den enda som känns God.
Då sa jag att du kan ju tänka på det och ändra dig senare. Du har fram till dl på dig. Men hon ändrade inte. Där hade jag lust att säga något men satt där frustrerad.

Jag spelade ulvlekarna för 100 år sedan (började räkna och det är nog faktiskt typ 8 år sedan! :eek:)

Det var en lek när vi ulvar höll på att vinna överlägset men vi behövde få alla att rösta innan deadline. En av oss var inte online så värsta dektektivarbetet började där vi via hennes mailadress hittade ett mobilnummer och jag skickade iväg ett mess som lydde typ "Är det du som är xx på buke? Om du är det så skulle det vara bra om du kunde gå in och rösta i ulvspelet! Om inte så ber jag om ursäkt att jag stör. Mvh mirtai"

Messet kom rätt och deltagaren som var i stallet skrattade gott och uppdaterade.

Tror @glömmerallt var med i den leken?

Ha ha, en lek härförleden var jag god nånting och @LenaH var brevbärare, jag skulle på spelning på kvällen med en gemensam bekant det hade jag också aviserat i leken. LenaH skickade postade till mig under nattDL och var orolig att jag inte läst brevet - det var nära att hon bad vår gemensamma bekant meddela att jag borde kolla brevlådan....men det hade ju inte varit så bra O_o

Men det var ju bara för att jag inte fick hinta ju! :p

Fast att låta bli att protestera högljutt är ju inte att hinta? När jag var siare och föreslog att dom skulle rösta ut siaren och alla förstått att det var jag så röstade folk på mig och jag lät bli att protesterna, men sa ju ingenting som uppmuntrade det heller. Och så röstade jag på någon annan.

Fast att låta bli att protestera högljutt är ju inte att hinta? När jag var siare och föreslog att dom skulle rösta ut siaren och alla förstått att det var jag så röstade folk på mig och jag lät bli att protesterna, men sa ju ingenting som uppmuntrade det heller. Och så röstade jag på någon annan.

Jag är för feg för det. ;) Men nu har jag lärt mig till nästa gång. :)

Den där jävla leken!
jag drömmer fortfarande mardrömmar om den.
Att jag inte fattat bättre O_o
Om jag bara veta regel #1 ängeln skyddar sig själv första natten
LITA ALDRIG på Myrten

Jag spelade ulvlekarna för 100 år sedan (började räkna och det är nog faktiskt typ 8 år sedan! :eek:)

Det var en lek när vi ulvar höll på att vinna överlägset men vi behövde få alla att rösta innan deadline. En av oss var inte online så värsta dektektivarbetet började där vi via hennes mailadress hittade ett mobilnummer och jag skickade iväg ett mess som lydde typ "Är det du som är xx på buke? Om du är det så skulle det vara bra om du kunde gå in och rösta i ulvspelet! Om inte så ber jag om ursäkt att jag stör. Mvh mirtai"

Messet kom rätt och deltagaren som var i stallet skrattade gott och uppdaterade.

Tror @glömmerallt var med i den leken?

Åh det var tider det!!

@Killaloe - i kategorin"Bästa hoppsan-så-det-blev!" måste vi ju ha när du och @Mammas var ulvar, Mammas åkte och skulle skicka en ledtråd till mediet. I denna pekade hon ut sin kollega. Det var bara det att det inte framgick vem meddelandet kom ifrån, så det som var tänkt att leda bort misstankar (ingen litar ju på en ulv) fick motsatt verkan då mottagaren typ trodde att det kom från den döde siaren.

Det var väldigt kul!

Och - ja! När du skulle vara sidekick till mig som LL och jag lyckades skicka uppdateringarna till någon med nästan samma e-post. Tror att det var min True Blood-lek, så ordet "myspinne" figurerade bland uppdateringsalternativen.

Med tanke på @Hedinn många bravader i tråden så skulle vi kanske döpa om den till Hall of Shame ;)
@Killaloe - i kategorin"Bästa hoppsan-så-det-blev!" måste vi ju ha när du och @Mammas var ulvar, Mammas åkte och skulle skicka en ledtråd till mediet. I denna pekade hon ut sin kollega. Det var bara det att det inte framgick vem meddelandet kom ifrån, så det som var tänkt att leda bort misstankar (ingen litar ju på en ulv) fick motsatt verkan då mottagaren typ trodde att det kom från den döde siaren.

Det var väldigt kul!

Och - ja! När du skulle vara sidekick till mig som LL och jag lyckades skicka uppdateringarna till någon med nästan samma e-post. Tror att det var min True Blood-lek, så ordet "myspinne" figurerade bland uppdateringsalternativen.

och härmed dog jag lite...
Håller på att skratta ihjäl mig :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sju nya idrottsprofiler tar plats i Idrottsmuseets Hall of Fame i år. Bland namnen finns Frölundaprofilen Tomi Kallio och Öislegendaren...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
395
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
223
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar