Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste igenom en gång till och det var det enda jag reagerade på. Jag ska inte påstå att det är en speciellt stark röst men vafan, DL1!Jag förstår även att LenaH lägger rösten där för samma motivering, även om jag blir lite skeptisk när hon inte diskuterat saken nåt större utan mest hakar på. Samtidigt är det ju första dagen och alltid svårt... Det är ju ändå det som sticker ut mest nu.
Lestrade och Warrington gillar varken de goda eller de onda deltagarna i leken och försöker spela ut dessa mot varandra för sin egen vinning. De pratar med varandra utanför tråden och var tredje natt väljer de ut någon som de finner för gott att slänga i finkan på obestämd tid – och den deltagaren kan naturligtvis inte längre delta! Eftersom de håller koll på Sherlock kommer de även att få se lite av spioninfon som han får.
Sergeant Lestrade är Mästertjuv
Constable Warrington är Tjuv
Tack, jag har suttit och tänkt sen uppdateringen men är väääldigt trött nu så jag behövde en enkel sammanfattning!Yes! Dock kan poliserna fortfarande vinna @Myrten , men det är svårare för dem!
De vinner om
- Sergeant Lestrade är vid liv
- Sektmedlemmarna är fler än goda och Rathe är död och minst en polis är vid liv.
- Alla sektmedlemmarna är döda och Sherlock är död och minst en polis är vid liv.