*ULVLEK* Mio Min Mio

Röstlista DL 4 kl 22

21.28 Caisa röstar på Habina
21,52 Snurrfian röstar på caisa
21.54 Lobelia röstar på Snurrfian.
21.58 Madalitso röstar på Snurrfian
21.58 Habina röstar på CaisaLundblad
21.59 LenaH röstar på Snurrfian

Habina 1
snurrfian 3
caisa 2

Okej jag måste rösta nu innan min.mobil.börjar klödda igen. Blir därför också ett kortfattat inlägg, för mer utförlig tanke gång se mitt tidigare inlägg, för det är samma tankar.

Caisa känns god. Har intr.skrivit något jag reagerat på.

Lenah och lobelia känns små skumma, men lenah har nu förklarat varför hon.skrivit så lite, så då blev hon.mindre skum. Lobelia känns lite försvarsinriktad, men.är inte säker på att det är något att gå på.

Habina och snurris är så förvirrade att jag nu inte längre känner att jag bara kan ta det som att dom är såna till naturen. Båda teoriar och byter teori rätt snabbt vid vissa tillfällen (iaf upplever jag det som.snabbt). Problemet här är ju att jag inte vet vem av dom som är mest misstänkt, iom att jag inte vet hur de brukar spela (det kan ju också vara så att båda är ulvar). Om jag förstått de äldre (och därför visare) spelarna rätt så är det vanligare att habina är väldigt är så.här förvirrad, medans snurris beteende känns mer onormalt för henne (snälla rätta mig om jag fattat fel)

Madalitso röstar på Snurrfian för hon verkar teoria vilt och med lite väl snabba omsvängningar, och de som spelat med henne förr verkar tycka hon är skummare än vanligt.

Det blir inga smilisar, för det enda som.är bättre på.att haka upp min mobil är att skriva i fetstil. Har inte kunnat läsa vad som skrivits sen ca 21.15 heller pga min något substandard mobil
Där var du! :D

Röstlista DL 4 kl 22

21.28 Caisa röstar på Habina
21:52 Snurrfian röstar på caisa
21:54 Lobelia röstar på Snurrfian.

21:58 Madalitso röstar på Snurrfian
21:58 Habina röstar på CaisaLundblad

21:59 LenaH röstar på Snurrfian

Habina 1
Caisa 2
Snurrfian 3

Kan det vara caisa och snurrfian i lyan?

Snarare du och snurrfian i lyan isåfall. Du tvärvände från att inte ha funnit mig speciellt misstänkt alls till att rösta på mig baserat på snurris inlägg som var motiverad på att jag försökte bonda med Kato... som jag trodde var du... som jag röstade på. :D

Snarare du och snurrfian i lyan isåfall. Du tvärvände från att inte ha funnit mig speciellt misstänkt alls till att rösta på mig baserat på snurris inlägg som var motiverad på att jag försökte bonda med Kato... som jag trodde var du... som jag röstade på. :D

Nä, nu läser du ulv-slarvigt. :p Jag röstade på dig för att lobelia kom med en intressant teori om att du försökte rädda snurrfian i förra dl. :)

Nä, nu läser du ulv-slarvigt. :p Jag röstade på dig för att lobelia kom med en intressant teori om att du försökte rädda snurrfian i förra dl. :)

Aha! Det har du rätt i, jag läste Snurrfian efter Lobelia så det var vad som fastnade. :D
Det är mindre ulvigt, det är sant.

Dock tror jag ju fortfarande du är ond, så jag tycker ändå det var en väldigt snabb vändning av dig där och var inte heller ett dugg förvånad av den. ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka