Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns bara en god.. Alla andra är ulvar. Vi som är LL har bara hittat på en god roll till alla ulvar som dött
Oj, jag blir alldeles rörd över ett så långt inlägg om mig. Jag kan ju säga att ett av dina scenario är rätt, bra jobbat! Däremot tycker jag det är onödigt att rösta på mig, bättre att rösta på någon ulv. Fast det är klart, har du fått för dig att jag är ond så är det inte mycket jag kan göra åt det. Jag har verkligen röstat leken igenom på de jag tyckt varit skumma. Nu börjar jag dock få slut på skumma personer.
Viktig fråga (kanske @Habina kan svara?):
Om man ätit upp glassrester i en burk, får man öppna en ny då?
Frågeställningen går att applicera på vin för den som är mer lagd åt det hållet om det känns enklare.
jag dricker inte vin men vad jag vet så har man semester så överkonsumerar man av ALLT man känner för ?Viktig fråga (kanske @Habina kan svara?):
Om man ätit upp glassrester i en burk, får man öppna en ny då?
Frågeställningen går att applicera på vin för den som är mer lagd åt det hållet om det känns enklare.
Tack, generöst av dig att medge att ett scenario stämmer.
Onda vinner när de är fler än goda. Jag röstade inte på dig igår on the off-chance att du inte satt i lyan (och hoppades Mio isåfall skulle omvandla dig). Och har lite hoppats på Kato som omvandlad. Men flera verkar tro att så inte är fallet (och kan såklart luras, men jag blir så jäkla osäker).
Du är skummast hittills, oavsett om du är i lyan eller Kato eller god eller god kato. Och det är den bästa teori jag har, som sagt. Och ja, jag har ångest. Så mycket ångest.
OM kato är fortsatt ond måste vi ha ut en ond. Och är du kato eller ulv, som jag misstänker, är du som sagt det säkraste kortet just nu om kato är fortsatt ond.
Alla dina resonemang verkar hålla även om de är mer eller mindre sannolika.
Frågan är dock - vad verkar troligast?
Att jag skulle vara Kato och isf hittat Habina redan i DL 1 kan jag sortera bort direkt, även om jag vore Kato så är jag inte övermänsklig och skulle aldrig i livet hittat en ulv på de typ 20 min jag hade på mig före DL!
Då tänker jag Habina som ulv eller Kato och det skulle kunna funka men jag ser henne nog troligare som ulv. Kanske med Snurrfian, varför är inte det möjligt? Nu spånar jag bara men jag måste komma igång.
Det var väldigt många om och men.
33% av oss vet om riddar Kato är ond eller god.Jag har väldigt många scenarion som ger mig väldigt mycket ångest.
Har du några fler konkreta tankar om inlägget får du gärna dela med dig!
Jag sitter och grunnar på sista röstningen (lynchen alltså)-
Snurrfian är på väg att lynchas och sedan får Mirtai två snabba röster. Jag gillar inte riktigt det.
Varför ändrar du röst @CaisaLundblad ? Är det för att rädda en lya kompis?
För att du blir osäker?
För att förvilla - bara för att?
Så du ogillade drevet på Snurris och hängde på drevet på Mirtai?För att det snabbt kom in röster på Snurrfian, det liknade ett drev. Plus att jag väntade och vänade på Mirtais teoriinlägg, eftersom hon skrev att det skulle komma ett... när det aldrig kom såg det... illa ut.
Jag skrev ju att jag tyckte det var troligare att du var ulv.Tänk lite logiskt nu @LenaH OM jag hade varit Kato och jag skrivit just precis det som jag skrev för en stund sedan, så skulle det ju betyda att jag visste ifall Kato blivit god eller inte. Och om jag då var Kato, så skulle jag inte vilja bli lynchad, för då lynchades en god.
Nu är jag förvisso inte Kato, men jag försöker få dig att tänka ett varv till.
Jag skrev ju att jag tyckte det var troligare att du var ulv.
Jag måste ju rösta på någon
Så du ogillade drevet på Snurris och hängde på drevet på Mirtai?
Caisa på HabinaÄr det någon som röstat?