*ULVLEK* Mio Min Mio

@Lobelia Dina tankar vill jag också gärna höra. :p
Förlåt att jag är inaktiv, har precis kört bil dryga 60 mil i värmen. Inte mycket utrymme att leka då. :)

Lite snabbt utan att kolla upp närmre

LenaH - Hon känns för mig som god (eller härmar som hon spelar som god).
Det är typiskt att haka fast i någon som Mirtai och hänga kvar, träffsäkerheten brukar vara bättre, men nu har vi osedvanligt lite information. Hon har inte skrivit så mycket, jag har absolut ingen aning om hon är ond eller god men min känsla är åt det goda hållet

Habina - Misstänker mig vad jag än gör, och jag henne, det är liksom inbyggt i leken. Jag får inget grepp om henne, behöver kolla mer men den allmänna tanken är att jag inte litar på henne.

Snurrfian- Snurrfian är inte så värst snurrig men tolkar mina åsikter mycket grovt på ett sätt jag inte sett för. Att jag inte kan se varför hemlig skulle vara misstänkt utifrån de folk skrev tolkades till att jag höll henne god (trodde i min enfald att man behövde skriva det för att man skulle mena det) och så var det historien med BSF där jag anklagades för att inte pusha för ehnnes godhet (som jag var högst osäker på) efter att ha överbevisat snurris att jag faktiskt höll henne som vagt åt det goda hållet innan hon lynchades.

Jag undrar också varför Snurris inte skyddade sig själv genom strategisk röstning, visste hon att hon inte skulle åka oavsett? Visste hon att någon annan skulle ändra sin röst? Eller ville hon åka ut?

@Snurrfian Brukar du själv driva vaga åsikter hårt och det när du dessutom är i tidsbrist? Jag har då inte noterat det om dig, men att jag inte gör det ser du som skumt.

Okej, nu är jag tillbaks. Dock är både mobilen och internetet jäkligt svajiga, men jag ska göra mitt bästa.:cry:

Fast det där stämmer inte riktigt? Jag motiverade rösten DL1 med att jag tycker det är skumt att rösta på nya spelare första DL och DL2 reagerade jag på att hon la tredjerösten på hemlig med en dygnsgammal motivering.
Att jag själv gjorde detsamma DL3 var för att det inte framkommit så värst mycket mer som jag också skrev.

Jag var nog otydlig igen, menade mest att i din röstmotivering nämde hur Mirtai röstat som anledningen till att du röstade på henne alla tre gånger. Vilket kanske kan förklaras med att Mirtai inte skrev jättemycket annat.

Jag funderar lite över @Madalitso som skriver många och långa teoriinlägg men verkar väldigt osäker på var hon ska rösta. Samtidigt så är jag minst lika osäker så det är väl inte så konstigt. ;)

Det är en sak att teoria och en annan att rösta. Röstningen har konsekvenser och tänk så röstar jag på ett sätt så att en till god åker åt? (Få saker skrämmer mig så mycket som konsekvenser, det är ett elakt ord:nailbiting:)

Det tog mig 40 minuter att få.detta inlägget skrivet, så jag får väl börja på röstinlägget nu om jag ska hinna :banghead:

Förlåt att jag är inaktiv, har precis kört bil dryga 60 mil i värmen. Inte mycket utrymme att leka då. :)

Lite snabbt utan att kolla upp närmre

LenaH - Hon känns för mig som god (eller härmar som hon spelar som god).
Det är typiskt att haka fast i någon som Mirtai och hänga kvar, träffsäkerheten brukar vara bättre, men nu har vi osedvanligt lite information. Hon har inte skrivit så mycket, jag har absolut ingen aning om hon är ond eller god men min känsla är åt det goda hållet

Habina - Misstänker mig vad jag än gör, och jag henne, det är liksom inbyggt i leken. Jag får inget grepp om henne, behöver kolla mer men den allmänna tanken är att jag inte litar på henne.

Snurrfian- Snurrfian är inte så värst snurrig men tolkar mina åsikter mycket grovt på ett sätt jag inte sett för. Att jag inte kan se varför hemlig skulle vara misstänkt utifrån de folk skrev tolkades till att jag höll henne god (trodde i min enfald att man behövde skriva det för att man skulle mena det) och så var det historien med BSF där jag anklagades för att inte pusha för ehnnes godhet (som jag var högst osäker på) efter att ha överbevisat snurris att jag faktiskt höll henne som vagt åt det goda hållet innan hon lynchades.

Jag undrar också varför Snurris inte skyddade sig själv genom strategisk röstning, visste hon att hon inte skulle åka oavsett? Visste hon att någon annan skulle ändra sin röst? Eller ville hon åka ut?

@Snurrfian Brukar du själv driva vaga åsikter hårt och det när du dessutom är i tidsbrist? Jag har då inte noterat det om dig, men att jag inte gör det ser du som skumt.

Tack!
Vad skulle du gissa på kring rollfördelningen nu?

Ni andra också för den delen?

Det står antagligen 3-3 nu alltså (för jag tycker inte oddsen för att Mio hittat Kato är sådär jättelåga på tre gissningar) och vad kan ha hänt?

Den kassa siaren kan ha en liten aning om den inte bara gissat på spelare som redan dött.
Vad kan mer ha hänt?
Kato KAN vara god vid det här laget även om jag som sagt misströstar där.

F ö finns det inte så himla mycket som kan ha hänt? Någon kan ha varit förhäxad eller trollad vaddetnuvar men eftersom alla röstat helt random ändå så har det ingen avgörande betydelse. Tror jag.

Nu mat.

Jag tänker också att i värsta fall kan väl Mio ha gissat på spelare som sen käkats också dock. :nailbiting:

Men borde inte Mio gissat rätt nu? När det är så få spelare kvar tänkte jag... Eller så är jag mer positivt lagd än er andra. :)

Jag satsar på 4 goda och 2 ulvar alltså att Kato är god nu. :)

CaisaL

Jag får intrycket om att hon ärligt reflekterar och försöker vända och vrida på saker och ting. Tror inte jag röstar på henne i dag åtminstone, men behöver läsa på mer.

Madalitso
Skriver så mycket och så klokt att jag inte riktigt hänger med. En ny men mindre impulsiv Q? Om hon är ond, ja då är hon jäkligt skicklig.

Sammantaget så är Snurris och Habina de jag misstänker mest, men med tanke på faktisk information så kan jag egentligen lika gärna så en tärning.

Tiden för Natt DL är senast 40 min efter uppdateringen eller när de som natt DL rör är klara med sina val.

När vill nu ha "morgondagens" Dag DL? Senare ikväll? Imorgon? Vilka tider passar?

Tiden för Natt DL är senast 40 min efter uppdateringen eller när de som natt DL rör är klara med sina val.

När vill nu ha "morgondagens" Dag DL? Senare ikväll? Imorgon? Vilka tider passar?
Jag är mer intresserad av att det blir en DL än tidpunkten men i morgon har jag dåligt med tid så i kväll blir perfekt.

Nä jag dricker inte vin om jag kan undvika det. Jag är barn. :o
jag kommer minsann ihåg en lek där någon var stupfull efter att ha känt sig tvingad att dricka upp en vinbox ( om det var på EN dag eller hela helgen kommer jag dock inte ihåg)
:D
Denna någon trodde nog hon var skyddad av ett anonymt nick men jag har minne som en elefant- glömmer inget:rofl::rofl::rofl:
/ avd sluta skriva när man druckit :cool::laugh:

Ok, DL närmar sig och jag känner mig rätt nollställd.

Har någon några konkreta misstankar? Isf är det läge att lufta dem. :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka