Du tar alltså på dig ansvaret för den kassa rollen?
Skillnaden är att det är jag som är HSB = HonSomBestämmer tillsammans med Artline bollen och GA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tar alltså på dig ansvaret för den kassa rollen?
Skillnaden är att det är jag som är HSB = HonSomBestämmer tillsammans med Artline bollen och GA
Förlåt att jag är inaktiv, har precis kört bil dryga 60 mil i värmen. Inte mycket utrymme att leka då.@Lobelia Dina tankar vill jag också gärna höra.
Jag ???Du tar alltså på dig ansvaret för den kassa rollen?
Nu fattar jag ingenting.Det där brukar ju vara @Lobelia s grej! Har @Snurrfian och Lobelia bytt nick?
Fast det där stämmer inte riktigt? Jag motiverade rösten DL1 med att jag tycker det är skumt att rösta på nya spelare första DL och DL2 reagerade jag på att hon la tredjerösten på hemlig med en dygnsgammal motivering.
Att jag själv gjorde detsamma DL3 var för att det inte framkommit så värst mycket mer som jag också skrev.
Jag funderar lite över @Madalitso som skriver många och långa teoriinlägg men verkar väldigt osäker på var hon ska rösta. Samtidigt så är jag minst lika osäker så det är väl inte så konstigt.
Förlåt att jag är inaktiv, har precis kört bil dryga 60 mil i värmen. Inte mycket utrymme att leka då.
Lite snabbt utan att kolla upp närmre
LenaH - Hon känns för mig som god (eller härmar som hon spelar som god).
Det är typiskt att haka fast i någon som Mirtai och hänga kvar, träffsäkerheten brukar vara bättre, men nu har vi osedvanligt lite information. Hon har inte skrivit så mycket, jag har absolut ingen aning om hon är ond eller god men min känsla är åt det goda hållet
Habina - Misstänker mig vad jag än gör, och jag henne, det är liksom inbyggt i leken. Jag får inget grepp om henne, behöver kolla mer men den allmänna tanken är att jag inte litar på henne.
Snurrfian- Snurrfian är inte så värst snurrig men tolkar mina åsikter mycket grovt på ett sätt jag inte sett för. Att jag inte kan se varför hemlig skulle vara misstänkt utifrån de folk skrev tolkades till att jag höll henne god (trodde i min enfald att man behövde skriva det för att man skulle mena det) och så var det historien med BSF där jag anklagades för att inte pusha för ehnnes godhet (som jag var högst osäker på) efter att ha överbevisat snurris att jag faktiskt höll henne som vagt åt det goda hållet innan hon lynchades.
Jag undrar också varför Snurris inte skyddade sig själv genom strategisk röstning, visste hon att hon inte skulle åka oavsett? Visste hon att någon annan skulle ändra sin röst? Eller ville hon åka ut?
@Snurrfian Brukar du själv driva vaga åsikter hårt och det när du dessutom är i tidsbrist? Jag har då inte noterat det om dig, men att jag inte gör det ser du som skumt.
Det står antagligen 3-3 nu alltså (för jag tycker inte oddsen för att Mio hittat Kato är sådär jättelåga på tre gissningar) och vad kan ha hänt?
Den kassa siaren kan ha en liten aning om den inte bara gissat på spelare som redan dött.
Vad kan mer ha hänt?
Kato KAN vara god vid det här laget även om jag som sagt misströstar där.
F ö finns det inte så himla mycket som kan ha hänt? Någon kan ha varit förhäxad eller trollad vaddetnuvar men eftersom alla röstat helt random ändå så har det ingen avgörande betydelse. Tror jag.
Nu mat.
Vi är väl 6 kvar?Tack!
Vad skulle du gissa på kring rollfördelningen nu?
Ni andra också för den delen?
Mycket möjligt, det var det jag menade med oddsen.Jag tänker också att i värsta fall kan väl Mio ha gissat på spelare som sen käkats också dock.
Jag är alltid vettig, det är bara du som inte kan se det utan gärna lycnhar migMen vad tiden rusar! Hann inte ens rida och nu måste jag äta.
Men det lilla jag läst via mobilen skrämmer mig, för nu lät @Lobelia vettig ju.
Det spelar ingen roll för jag har SEMESTER!!Tiden för Natt DL är senast 40 min efter uppdateringen eller när de som natt DL rör är klara med sina val.
När vill nu ha "morgondagens" Dag DL? Senare ikväll? Imorgon? Vilka tider passar?
Jag är mer intresserad av att det blir en DL än tidpunkten men i morgon har jag dåligt med tid så i kväll blir perfekt.Tiden för Natt DL är senast 40 min efter uppdateringen eller när de som natt DL rör är klara med sina val.
När vill nu ha "morgondagens" Dag DL? Senare ikväll? Imorgon? Vilka tider passar?
har du öppnat vinboxen med kanskeDet spelar ingen roll för jag har SEMESTER!!
Nä jag dricker inte vin om jag kan undvika det. Jag är barn.har du öppnat vinboxen med kanske
jag kommer minsann ihåg en lek där någon var stupfull efter att ha känt sig tvingad att dricka upp en vinbox ( om det var på EN dag eller hela helgen kommer jag dock inte ihåg)Nä jag dricker inte vin om jag kan undvika det. Jag är barn.