Alltså, förlåt, förlåt, förlåt! Jag inser att jag min inaktivitet inte direkt gör det lättare för er att bilda er en uppfattning om mig och har uppriktigt lite dåligt samvete för att jag inte alls hänger med. Det känns liksom inte schysst mot varken er eller LL eller över huvud taget någon
Och så måste jag äta nu så längre än såhär hinner jag tyvärr inte. Om jag sett rätt på vart de hittills inkomna rösterna ligger så är det på Lobelia och BSF. Jag skulle kunna gå en helt annan väg och lägga in en uddaröst på någon annan, men vet inte om det riktigt hjälper så mycket här. Skulle väl vara för att se vad som händer och om någon/några skulle vara snabba att haka på och försöka styra lynchen åt ett annat håll. Men samtidigt så har jag ju också Lobelia ganska högt upp på min ulvkandidatlista, så Heffaklumpen röstar på Lobelia. Med stöd av citaten nedan.
Men försöker som vanligt att hålla lite koll på tråden från mobilen och bör hinna titta in precis innan DL...
Och så måste jag äta nu så längre än såhär hinner jag tyvärr inte. Om jag sett rätt på vart de hittills inkomna rösterna ligger så är det på Lobelia och BSF. Jag skulle kunna gå en helt annan väg och lägga in en uddaröst på någon annan, men vet inte om det riktigt hjälper så mycket här. Skulle väl vara för att se vad som händer och om någon/några skulle vara snabba att haka på och försöka styra lynchen åt ett annat håll. Men samtidigt så har jag ju också Lobelia ganska högt upp på min ulvkandidatlista, så Heffaklumpen röstar på Lobelia. Med stöd av citaten nedan.
Sen är det någon diskussion mellan Lobelia, Q och Hedinn om ett inlägg där det verkat blivit ett missförstånd kring ordet "eller". Missförstånd händer utan att det är ulvigt, så det i sig ser jag inte som ulvigt. Men sen var Lobelia ganska snabb på att kommentera om Qs missförstånd om ordet "eller" gör henne till ulvkandidat eller ej. Känner att jag inte alls hängde med där, men det kanske är för att jag själv lätt missuppfattar saker oavsett sidtillhörighet och frekvensen av missuppfattade saker hänger inte direkt på vilken sida jag spelar för. Tänker snarare att det är bra att missförståndet reder ut sig och that's it, typ. Men visst, sker det upprepade missförstånd med samma person kanske det kan bli den där berömda droppen som får bägaren att svämma över. Vad detta skulle säga om Lobelia, eller om det säger något alls, är jag inte säker på. Men min första känsla var lite "sprida misstankar omkring sig"-känsla. Å andra sidan kan det också bara ha varit något som kom ur i affekt/frustration just då, utan att ha någon större betydelse eller underliggande budskap i det, så det kan lika gärna vara jag som överreagerar. Lobelia röstade dock inte på Q sedan, utan valde istället att rösta på Ileo. Så det känns som att jag åtminstone kan konstatera att Q på det stora hela inte var SÅ misstänkt då.
Hänger inte med här heller. Ja, Mirtai hade 2 röster när jag la min röst och fio hade tre röster. Men tredje rösten kom in 21.20 på fio, medan andrarösten på Mirtai kom in 21.28. Jag hade fullt upp med att över huvud taget få ihop ett röstinlägg och hann inte se Elos röst innan jag la min röst, så när jag röstade trodde jag att fio hade 3 röster och Mirtai hade 1 röst - i en sådan situation hade jag väl omöjligt kunnat skapa en lottning mellan Mirtai och fio? Och även OM jag nu hade sett Elos röst innan jag postade min (vilket jag helt ärligt inte gjorde!), så hade jag behövt byta vet jag röstar på i så fall och där säger min hjärna stopp och låser sig. Det var tillräckligt svårt för mig att ställa om från att DL var 22 till att typ fem minuter innan DL få veta att den är 21.35... så alternativet hade varit att inte få in något röstinlägg alls i så fall.
Så nä, jag förstår faktiskt inte riktigt hur du tänker att jag skulle kunnat skapa en lottning när det enda jag visste var att fio hade tre röster mot Mirtai som jag då trodde hade en röst. För någon annan kanske fem minuter är oceaner av tid men för mig är det inte det. Min hjärna fungerar inte alls bra under press/stress och dessutom har jag svårt att ställa om hjärnan på så kort tid, även inför såpass små ändringar som att ha tagit fel på en DL tid...
Men försöker som vanligt att hålla lite koll på tråden från mobilen och bör hinna titta in precis innan DL...