*Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!

@Lobelia förresten - hon känns ond men jag vet lika lite varför hon känns ond som jag tycker bsf känns god?
@qitis och Ileo - kan ni förklara varför Lobelia är ond? Pretty please? :D
För min del är det sammantaget att jag sedan första DL reagerade på en andra röst i det läget den kom. Typ så som ulvar brukar tycka om att göra (tro mig -har gjort liknade flertalet gånger på olika sätt :angel:) sedan hennes röst på mig igår när jag faktiskt teoriat om henne och varför jag röstar där -den skaver (för mig -förstår om den inte gör det för er andra )
Dessutom upplever jag att hon inte grävt ordentligt utan mest ägnat sig åt att sprida små frön av misstankar hit och dit -också klassiskt när man är ulv ?
Men visst kan jag ha fel -men det är ändå det som jag reagerat på.
Om det nu hjälper dig ?BSF har jag också på obslistan på i mångt och mycket samma grunder. Lite som @Artline också funderar över. Det känns väldigt likt det jag själv grunnar på helt enkelt

Nu hävdar min dator att buke inte är säker längre, men jag gör iaf ett försökt att kika på rösterna från igår. Jag väljer (iaf till att börja med) att strunta i rösterna på Karamelldrottningen.

Blacksmithfarm inleder med en röst på mig, eftersom jag vet min roll gör det förstås att jag blir lite misstänksam mot blacksmithfarm, men samtidigt är det en förstaröst i första dl, så det handlar väl mest om att få iväg en röst.

Därefter röstar LenaH på Hedinn med en teori som sen visar sig inte stämma (Hedinn var inte Ulvhedin i en tidigare lek). Även denna teori känns väldigt mycket första dag, samtidigt som såklart även ulvarna måste lägga röster den första dagen. Jag vill ju gärna ha Hedinn något åt det godare hållet, men jag är inte beredd att skriva ulv om LenaH heller.

Qitis röstar på Ileo för att Ileo letar onda via låttexter (om jag förstått qitis rätt). Qitis ändrar sedan röst i sista stund till Karamelldrottningen. Om qitis är ulv (vilket jag svagt misstänker) så skulle det inte förvåna mig om Ileo är ulv med och qitis försökte ge henne lite alibi.

Sen dröjer det nästan tre timmar innan fio röstar på qitis. En rolig teori om att qitis tjatar för mycket om mello. ;) Säger för min del ingenting om fio.

Elo väljer att rösta på Heffaklumpen utifrån teorin att Heffas låt handlar om ulvar. Det är nåt med hennes prat om att Heffa smyger i bakgrunden och funderar på vad hon ska skriva i tråden som ger mig känslan av att Elo och Heffa är i lyan ihop. Jag har inget mer att gå på än så, men jag vill ändå skriva ner det så jag inte glömmer bort det.

Jag röstar med en fantastisk teori på Mirtai och som jag nämnt tidigare idag är det ytterst tveksamt att jag kommer att lägga min röst där idag.

Ileo röstar på Hedinn för att Hedinn vill slippa leken senast måndag. Men också för att lite rädda sig själv, då hon har en röst själv. Kanske att LenaH och Ileo iaf inte sitter i lyan ihop mtp att de röstar på samma?

Hedinn - karamelldrottningen.

Mirtai hämdröstar (?) på mig, men ändrar senare till karamelldrottningen. Mirtai har jag redan skrivit lite om tidigare, så jag lämnar henne därhän.

Lobelia lägger en andraröst på Ileo och jag vet att den diskuterats tidigare idag. Jag vill ändå ha noterat att jag inte tror att Lobelia och Ileo sitter i lyan ihop (mest för att jag inte har nåt annat dokument att skriva i för mig själv, min dator har inte word eller dylikt och jobbdatorn vägrar befatta sig med buke).

Sen dras röständringarna igång kring Karamelldrottningen och det gick fort (då jag satt med röstlistorna och klippte och klistrade i panik).

Så mina slutsatser efter denna genomgång är alltså: Om qitis är ulv tror jag Ileo också är det. Kanske är Elo och Heffa i lyan ihop. Förmodligen sitter inte LenaH och Ileo i lyan ihop. Ileo och Lobelia sitter nog inte i lyan ihop.

Hm... Ileo kommer upp en himla massa. Ska nog kika närmare på henne om jag får mer tid ikväll innan röstningen. Men om jag inte får det, så tänker jag att det är lika bra att rösta nu.

Habina röstar på Ileo

Pga att det känns som att om jag fick veta hennes roll skulle det ge mig en massa svar.

Här @LenaH finns mina teorier jag hade dag 2, dvs jag var tveksam till att du och Ileo satt i lyan ihop då ni röstade på Hedinn/Artline bägge två. Likaså var jag tveksam till att Ileo och @Lobelia satt i lyan ihop pga eftersom Lobelia la en andraröst på Ileo. Eftersom jag efter senaste röstningen tror att Ileo kan vara god (baserat på hennes röständring till fio) så bör varken du eller lobelia sitta i lyan ihop med Ileo, eftersom Ileo som god inte bör sitta i lyan. Blev det tydligare eller bara svamligare?

DL 1 kl 22:00

15:51 Blacksmithfarm röstar på Habina

16:01 LenaH röstar på Hedinn
16:11 qitis röstar på Ileo

18:45 fio röstar på qitis
19:17 Elo röstar på heffa
19:18 Habina röstar på MirtAI.
19:39 Ileo röstar på Hedinn
20:11 Hedinn röstar på Karamelldrottningen

20:26 Mirtai röstar på Habina
21:50 Lobelia röstar på Ileo
21:52 LenaH ändrar röst till karamelldrottningen
21:57 Mirtai ändrar röst till karamelldrottningen
21:59 Heffaklumpen röstar på qitis
21:59 Ändrar Qitis röst till Karamelldrottningen

karamelldrottningen - ulv 🐺
ingen käkas

DL2 21:30(!)

14:39 Hedinn röstar på heffaklumpen
14:44 Blacksmithfarm röstar på heffaklumpen
17:08 Qitis röstar på Lobelia
18:36 Habina röstar på Ileo
20:06 fio röstar på Mirtai
20:24 Lobelia röstar på qitis

20:35 Ileo röstar på Habina
21:00 Mirtai röstar på fio
21:12 Ileo ändrar röst till fio
21:20 LenaH röstar på fio
21:28 Elo röstar på Mirtai
21:30 Heffaklumpen röstar på fio
Fio lynchas -Ulv 🐺
Mirtai käkas - siare🔮

Jag får inte riktigt ihop det.
JAg hade gjort en lös sortering men inser att jag inte vet varför @Blacksmithfarm är god tex? Noll facit på hennes röster och ganska blekt teoriande hittills.

Sen @Elo - jag tyckte spontant att rösten på Mirtai igår var ett avslöjande men nu tänker jag mer att nää, så uppenbar är ingen ulv ändå så jag tror nog att Elos förklaring lirar.

@heffaklumpen sjönk på misstankelistan efter fiorösten igår men åas - vad hade hon för val? Rösta på Mirtai hade ju typ varit självmordbenäget om hon är ulv och det hade ju inte ens varit ett säkert utfall på det och en uddaröst hade hon kanske kommit undan med men jag kan fan höra @fio i lyan - "rösta på mig, jag är ändå körd så får du ett snyggt alibi!" :D

@Habina tänker verkligen inte som jag men det är jag van vid och jag blir möjligtvis lite nervös över att hon blåser mig för det har hänt förr att jag tyckt hennes teorier är så uppåt väggarna att hon inte kan vara ulv men se det kan hon visst det.
JAg hajar ff inte @Ileo - @Lobelia - jag - kopplingen men hon svarar väl när hon kommer in.

@Lobelia förresten - hon känns ond men jag vet lika lite varför hon känns ond som jag tycker bsf känns god?
Alltså, jag är inte alls säker på att Lobelia är ond. Men i mitt pussel just nu har jag några jag är tämligen säkra på är goda, kanske framförallt @qitis som jag tror att Mirtai siade och @Elo som qitis verkligen INTE misstänker. Sen känner jag mig väl hyfsat säker på dig och @Artline också. Det lämnar Habina, Blacksmithfarm, Heffaklumpen och Lobelia. Av dem tycker jag att Lobelia är den som är mest ulvig. Framförallt känns det som att hon mer vill så misstankar än faktiskt leta ulvar. Men mer konkret än så är det inte.

Jag undrar också det,

Jag röstar nu också så har jag iaf lagt en röst.
Lobelia börjar komma med lite mer än tidigare men fortfarande är det där jag har mina starkaste misstankar helt enkelt. Pga hennes andra röst på Ileo i första lynchen och hennes röst på mig igår.
Kan ju varit ett försök det med att få till en röstning med flera med två röster ? Jag var ju ändå rätt misstänkt eller iaf inte avskriven hos flera? Scenariot funkar också om nu Heffa ändå är ulv ?

Qitis röstar på Lobelia
Här skriver @qitis det beror på andrarösten på Illeo och att jag röstade på henne igår. Varför just de rösterna är misstänkta framgår inte. Det känns mest som @qitis inte kan släppa en tanke hon fick i samband med DL men vad för tanke fattar jag inte. Och få till en "röstning med flera med två röster?" Jag fattar faktiskt inte vad @qitis menar här.

Och @Ileos röst verkar mest basera sig på att jag inte skulle leta ulvar och är i skymundan. Vad jag vet letar jag ulvar men ja hon kan uppfatta det så, men inte sjutton har jag varit i skymundan.

Jag ser fram emot någon slags förklaring.

Första dagen röstades karamellen ut (som ulv). Hedinn, LenaH, Mirtai och q röstar ut henne. Vi vet ju att Mirtai var god, så ingen alibiröst där. q's röst är udda? och jag har svårt att förstå meningen med röständringen. Kan vara alibiröst, även om jag ser att några av er andra har lagt henne åt god hållet. Hedinn skulle kunna vara ond, och röstat på en kollega, utan att inse vad som skulle komma sen, men jag är tveksam till att LenaH som ulv skulle ha lagt en andraröst där (med det sagt så är LenaH alltid jätteskum...)
LenaH har röstat ut mig minst två gånger i DL1 med både andra- och tredjeröster när vi suttit i lyan ihop. Just sayin' ;)
Med andra ord så utesluter jag inte LenaH från ulvkandidatslistan enbart pga en andraröst på karamellen... även om det kanske inte var så denna gången så ser jag liksom ändå inte riktigt varför hon inte skulle kunna göra det igen?

Här skriver @qitis det beror på andrarösten på Illeo och att jag röstade på henne igår. Varför just de rösterna är misstänkta framgår inte. Det känns mest som @qitis inte kan släppa en tanke hon fick i samband med DL men vad för tanke fattar jag inte. Och få till en "röstning med flera med två röster?" Jag fattar faktiskt inte vad @qitis menar här.
Har förklarat den flera gånger i leken och riktigt utförligt till @LenaH nyss -men den kan du ju kanske inte ha sett än ?

DL3 observera dl tiden 21:30(!)

16.57 Ileo röstar på Lobelia
19.05 qitis röstar på Lobelia

Lobelia 2
Jag kan lika gärna lägga en röst redan nu. Jag hade mycket väl kunnat rösta på Lobelia men ser ingen anledning till att lägga en tredjeröst där nu när det inte finns några andra röster men jag kan ändra vid behov.

Artline röstar på Blacksmithfarm
Jag tycker hon känns lite spretig och jag förstår inte riktigt gårdagens röst.

LenaH har röstat ut mig minst två gånger i DL1 med både andra- och tredjeröster när vi suttit i lyan ihop. Just sayin' ;)
Med andra ord så utesluter jag inte LenaH från ulvkandidatslistan enbart pga en andraröst på karamellen... även om det kanske inte var så denna gången så ser jag liksom ändå inte riktigt varför hon inte skulle kunna göra det igen?

Så det är LenaH som du känner dig mest misstänksam emot just nu?
Eller vilka misstänker du mest :)

20:15 Artline röstar på Blacksmithfarm

Lobelia 2
Bsf:1

Fio hade en teori om att jag, Mirtai och Karamelldrottningen var ulvar. Här förklarar hon det: https://www.bukefalos.se/threads/ulvlek-melodifestivalen-goes-byhala.1533065/page-13#post-20730865

+ @Blacksmithfarm
MEn den höll ju liksom inte, det var ju en av anledningarna till att hon lynchades så den kan man ju släppa?
Det länkade inlägget kommer iof efter det jag reagerade på. Men som ni säger så är det nog bäst att bara släppa det.

Alltså, jag är inte alls säker på att Lobelia är ond. Men i mitt pussel just nu har jag några jag är tämligen säkra på är goda, kanske framförallt @qitis som jag tror att Mirtai siade och @Elo som qitis verkligen INTE misstänker. Sen känner jag mig väl hyfsat säker på dig och @Artline också. Det lämnar Habina, Blacksmithfarm, Heffaklumpen och Lobelia. Av dem tycker jag att Lobelia är den som är mest ulvig. Framförallt känns det som att hon mer vill så misstankar än faktiskt leta ulvar. Men mer konkret än så är det inte.
Förutom mig själv så känns din lista ungefär som min just nu.

Jag fattar inte riktigt det här. På vilket sätt tror du att Q är så säker på Elo att hon försvarar Elo? Med tanke på att det var Mirtai som var siaren så kan Q omöjligt veta att Elo är god. Jag vet inte, är inte tillräckligt insatt i de situationer där Q ska ha skyddat Elo, men jag har lite svårt att se att en som god börjar skydda en spelare utan att kunna veta att den är god? Enda undantaget i denna leken är tvillingarna som känner till sin tvilling. Jag personligen ser det som möjligt att det lika gärna kan vara en ond Q och en god Elo, som två goda.

Jag tror att Mirtai siat qitis som god eftersom hon skrev det här igår:
Qitis fattar ju att en sådan röständring sticker ut och blir granskad, så är hon ond känns det som en ganska risky alibiröst?

Det här är inte exemplet på när qitis försvarade elo utan det här skrev hon senare, men notera att hon inte nämner elo över listan som skulle kunna vara ulvar efter våra två huvudmisstänkta. Det gör att jag tror att hon är helt säker på elo, säkrare än vad hon är på mig och jag tror hon vet vilken sida jag är på. Sen om hon är tvilling eller ängel som skyddat elo istället för sig själv vet jag inte.
Har också de två du har som som högsta kandidater att vara ulvar - med Lobelia i topp -vilket jag snart skrivit i ett dygn.

Lite mer osäker på BSF men lite magert från henne totalt ändå tycker jag ? Om det inte är BSF så är det någon i högen Heffa , Hedinn, LenaH , Habina eller du som kan vara den fjärde ulven. Med lite flyt så är det bara 3 ulvar (även om jag fortsatt tror på 4 )

Jag kan lika gärna lägga en röst redan nu. Jag hade mycket väl kunnat rösta på Lobelia men ser ingen anledning till att lägga en tredjeröst där nu när det inte finns några andra röster men jag kan ändra vid behov.

Artline röstar på Blacksmithfarm
Jag tycker hon känns lite spretig och jag förstår inte riktigt gårdagens röst.
Tänker på hennes röstrad
BSF röstar på Habina i DL1. (Ändrar inte rösten )
Röstar på Heffaklumpen (men där tror jag att hon trodde att hon la en första röst dock ) ändrar inte heller då rösten

Vet inte riktigt varför jag vill notera det men hon har fram till idag varit lite under radarn ändå väl ?
Jag tycker att de är de två jag känner mest misstänksamhet mot. Med runner up @heffaklumpen i första hand sedan

@heffaklumpen har varit ganska inaktiv men har åtminstone skrivit en del teorier som hon brukar, eller egentligen är det mer en beskrivning av vad som hänt och ganska lite tankar. Hennes röstrad är lite mer tveksam, hon lägger en snabb röst på Q, i typ sista sekunden innan DL, den har jag inte så jättemycket att säga om. Jag tror helt enkelt hon panikröstade, ond som god. Sen kom sistarösten på fio idag. Heffa kunde ha lagt den på Mirtai och fått till en lottning, det skulle varit ett smart drag från en ulv, åh andra sidan kanske hon inte han reagera på Elos röst på Mirtai. Av detta så ser det ut som Heffa är lite åt det goda hållet. Vi skulle kunna ha lynchat Mirtai genom lottning.
Hänger inte med här heller. Ja, Mirtai hade 2 röster när jag la min röst och fio hade tre röster. Men tredje rösten kom in 21.20 på fio, medan andrarösten på Mirtai kom in 21.28. Jag hade fullt upp med att över huvud taget få ihop ett röstinlägg och hann inte se Elos röst innan jag la min röst, så när jag röstade trodde jag att fio hade 3 röster och Mirtai hade 1 röst - i en sådan situation hade jag väl omöjligt kunnat skapa en lottning mellan Mirtai och fio? Och även OM jag nu hade sett Elos röst innan jag postade min (vilket jag helt ärligt inte gjorde!), så hade jag behövt byta vet jag röstar på i så fall och där säger min hjärna stopp och låser sig. Det var tillräckligt svårt för mig att ställa om från att DL var 22 till att typ fem minuter innan DL få veta att den är 21.35... så alternativet hade varit att inte få in något röstinlägg alls i så fall.

Så nä, jag förstår faktiskt inte riktigt hur du tänker att jag skulle kunnat skapa en lottning när det enda jag visste var att fio hade tre röster mot Mirtai som jag då trodde hade en röst. För någon annan kanske fem minuter är oceaner av tid men för mig är det inte det. Min hjärna fungerar inte alls bra under press/stress och dessutom har jag svårt att ställa om hjärnan på så kort tid, även inför såpass små ändringar som att ha tagit fel på en DL tid...

Okej... Jag känner att jag behöver en lista. Sorry för eventuell wall of text.

Habina. Det är jag och tack och lov vet jag min roll.

Heffaklumpen. Känns ostrukturerad och lite som mig (dvs som att hon aldrig riktigt kommer ikapp med leken). Jag vill ju hålla henne åt onda sidan för det, men samtidigt vet jag ju min egen roll, så hon får vara neutral tills vidare.

Mirtai. Var siare. Vissa hävdar att hon siat qitis som god, ska läsa lite vad Mirtai skrivit och se om jag blir klokare.

Qitis. Siad god? Beter sig väldigt förvirrande men kanske är hon god ändå.

Fio. Ulv.

LenaH. Lite åt godare hållet pga hur hon röstat, men som Heffa mycket riktigt påpekat är det ingen garanti för en god LenaH.

Blacksmithfarm. Jag vet inte... Tycker att hon flutit under radarn på nåt vis. Inte för att hon inte skrivit saker, men jag har inte fastnat för nåt. Svårt. Neutral mot ond kanske?

Elo. Högst oklar. Måste titta närmare på.

Lobelia. Har fått några röster på sig redan idag och jag reagerade på hur hon skrev om att lyncha Mirtai. Det kändes verkligen som nåt en ulv skulle skriva. Men jag kanske är färgad av att andra redan röstat på henne?

Hedinn. Kändes tidigt åt godare sidan för min del, men hon har lurat mig tidigare. Artline har tagit över och jag får se om det gör det lättare eller svårare.

Karamelldrottningen. Ulv.

Ileo. Fastnade för henne igår, men precis som jag skrev då var det inte nödvändigtvis för att hon var ond, utan för att hon "hängde ihop" med flera andra. Mtp hennes röständring till fio tror jag hon kan vara god. Dessutom gjorde hon precis som goda Mirtai och röständrade från mig till en ulv, så det är kanske ett tecken lika gott som något. ;)

Här insåg jag att jag glömt en person i min lista. Var tvungen att dubbelkolla anmälningslistan. Sorry qitis, glömde bort dig... Så går det när man (kanske) blir siad god. ;) Med det sagt fick jag också en idé om ett par spelare, men här känner jag att jag inte skriver mer för det är onödigt att hjälpa ulvarna. Så jag får säga "vad var det jag sa" senare i leken om vi har tur och goda vinner. :angel:

DL 1 kl 22:00

15:51 Blacksmithfarm röstar på Habina

16:01 LenaH röstar på Hedinn
16:11 qitis röstar på Ileo

18:45 fio röstar på qitis
19:17 Elo röstar på heffa
19:18 Habina röstar på MirtAI.
19:39 Ileo röstar på Hedinn
20:11 Hedinn röstar på Karamelldrottningen

20:26 Mirtai röstar på Habina
21:50 Lobelia röstar på Ileo
21:52 LenaH ändrar röst till karamelldrottningen
21:57 Mirtai ändrar röst till karamelldrottningen
21:59 Heffaklumpen röstar på qitis
21:59 Ändrar Qitis röst till Karamelldrottningen

karamelldrottningen - ulv 🐺

ingen käkas

DL2 21:30(!)

14:39 Hedinn röstar på heffaklumpen
14:44 Blacksmithfarm röstar på heffaklumpen
17:08 Qitis röstar på Lobelia
18:36 Habina röstar på Ileo
20:06 fio röstar på Mirtai
20:24 Lobelia röstar på qitis

20:35 Ileo röstar på Habina
21:00 Mirtai röstar på fio
21:12 Ileo ändrar röst till fio
21:20 LenaH röstar på fio
21:28 Elo röstar på Mirtai
21:30 Heffaklumpen röstar på fio
Fio lynchas -Ulv 🐺

Mirtai käkas - siare🔮
Nu fick jag en röst.

Och tiden går utan att jag känner mig klokare egentligen.
Jag reagerade på Lobelias formulering tidigare idag.
Kag reagerade på Lobelia och fios kommentarer om min röst Igår, men försökte se förbundet då jag visste med mig att den var svag.

Lobelia har lagt röster somninte påverkat utgången av lynchen.
Tillsammans med att jag tycker att Ileos pussel känns logiskt, och att jag har en rösgnsjälv nu, så;

Blacksmithfarm röstar på Lobelia

20:15 Artline röstar på Blacksmithfarm
20:24(?) Blacksmithfarm röstar på Lobelia

Lobelia 3
Bsf:1

Jag undrar om du verkligen tror att jag hämndröstar ”i förväg ” för att du misstänkt mig?jag var på mångas obs lista igår även om flertalet velade mellan om jag var ond eller god.
Den där har legat och skavt hos mig ändå sedan du röstade på mig med den motiveringen
Du kan ha röstat på mig för du tror jag är ulv -men känns inte så med den motiveringen helt enkelt ?

Det känns nästan som det är du som hämndröstar på mig efter förra leken ? :p
Du har varit på mig mest hela tiden, nästan innan jag skrivit något. Det var väldigt mycket missförstånd som med "eller" och sen var min andra röst i DL skum enligt dig vid DL 1, någon riktig förklaring har jag inte sett. Den typen av röster gör jag jämnt, ond som god. Här letade jag efter den jag misstänkte mest och röstade där. Du bestämde dig för att den rösten var skum och verkar sent ha fastnat i den tanken. Jag har inte sett att du utvecklat den på något vis. Just nu ser det ut som du är en god som ser ut att göra ett misstag och som drar med dig andra.

Här @LenaH finns mina teorier jag hade dag 2, dvs jag var tveksam till att du och Ileo satt i lyan ihop då ni röstade på Hedinn/Artline bägge två. Likaså var jag tveksam till att Ileo och @Lobelia satt i lyan ihop pga eftersom Lobelia la en andraröst på Ileo. Eftersom jag efter senaste röstningen tror att Ileo kan vara god (baserat på hennes röständring till fio) så bör varken du eller lobelia sitta i lyan ihop med Ileo, eftersom Ileo som god inte bör sitta i lyan. Blev det tydligare eller bara svamligare?
Alltså jag fattade att du inte tyckte att jag och Ileo kunde sitta i lyan ihop men hur jag blev misstänkt för att du sorterar Ileo som god fattar jag inte?
Det bör vara 7 goda kvar liksom, vi kan vara goda båda två. 😉

Du har varit på mig mest hela tiden, nästan innan jag skrivit något. Det var väldigt mycket missförstånd som med "eller" och sen var min andra röst i DL skum enligt dig vid DL 1, någon riktig förklaring har jag inte sett. Den typen av röster gör jag jämnt, ond som god. Här letade jag efter den jag misstänkte mest och röstade där. Du bestämde dig för att den rösten var skum och verkar sent ha fastnat i den tanken. Jag har inte sett att du utvecklat den på något vis. Just nu ser det ut som du är en god som ser ut att göra ett misstag och som drar med dig andra.
Jag kan absolut fastna i en tanke -det har hänt förut. Har också poängterat att jag kan ha fel
Däremot tycker jag att jag har utvecklat ganska mycket vart mina tankar går genom leken

Är fortfarande nyfiken på vilka du misstänker mest att vara ulvar kvar i leken ?

Jag undrar också det,

Och @Ileos röst verkar mest basera sig på att jag inte skulle leta ulvar och är i skymundan. Vad jag vet letar jag ulvar men ja hon kan uppfatta det så, men inte sjutton har jag varit i skymundan.

Jag ser fram emot någon slags förklaring.
Du har varit mycket mer aktiv idag och skrivit betydligt fler inlägg än förut, men jag känner väl att du kanske mest har försökt få mig att tro att qitis kan vara ulv och försvarat dig själv än faktiskt pekat ut någon som jag genuint tror kan var ulv. Om du kan peka ut något misstänkt med någon jag inte har som god är jag beredd att lyssna. Jag tycker också att du känns mer som en desperat ulv än en god som vill lämna ett testamente.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka