Så det är LenaH som du känner dig mest misstänksam emot just nu?
Eller vilka misstänker du mest
Om jag ska ge dig det riktigt raka/ärliga svaret så är det: Jag vet inte. Noll koll kokosboll.
Men det hjälper ju knappast dig (eller någon annan)... så om jag ändå ska försöka säga vem jag misstänker så är det så att ni alla är mer eller mindre potentiella ulvar i mina ögon. Du är inte avskriven, det enda jag är relativt säker på är att du och Hedinn/Artline inte sitter i någon lya ihop iom att fio nämnde er två ihop som mest misstänkta pga DL1. Men en av er kan mycket väl göra det.
Lobelia är en till jag är osäker på. Får inte direkt något grepp om henne, har svårt att hänga med i det hon skriver och tycker att det känns lite allmänt... skumt?
Av Habina och Mirtai så vet vi åtminstone att de inte sitter i lyan ihop. Men Habina kan fortfarande vara ulv. Känner dock att hon ändå har varit med här och försöker vända och vrida på saker och leta ulvar. Om det är ett riktigt bra spel från hennes sida, om jag bara läst slarvigt och uppfattar henne som mindre misstänkt än hon bör vara, eller om hon helt enkelt är god är jag inte säker på. Men inte högst på min ulvkandidatslista idag i alla fall och ingen jag har för avsikt att rösta på idag om inget mycket suspekt händer.
LenaH är jag inte heller säker på. Mycket möjligt att hon kan vara lurvig, men jag tycker alltid att LenaH är mer eller mindre skum och känner att jag behöver titta närmare på vad hon faktiskt skrivit för att bilda mig någon uppfattning. Så inte höst upp på listan över vem jag misstänker mest idag.
Ileo är ett stort frågetecken för mig. Är dock aktiv och skriver en hel del i tråden, men jag får liksom inte riktigt något grepp om henne. Är lite rädd att det möjligtvis kan gömma sig en ulv här och att det gått under min radar. Men som vanligt behöver jag läsa lite mer innan jag säger något säkert.
Så om jag ska försöka sammanfatta på något sätt så är Lobelia misstänkt i mina ögon. Du och Hedinn/Artline är ett frågetecken för mig fortfarande, men kanske inte högst på min misstankelista. Habina är inte heller högst på min misstankelista. LenaH och Ileo har jag inte något grepp om, så mycket möjligt att det kan gömma sig en ulv bland dem. Eller så är det någon av du Q, Hedinn/Artline eller Habina som håller på att lura brallorna av mig.