Byange_stall
Trådstartare
Fan, vi skulle bara ut o skritt en kortis igår. Hästen upptäcker ngt när vi kommit ca 10 min hemifrån som var lite läsktigt. Stannar, backar rakt ner i diket och vurpar. Hästen blev nog lika förvånad som jag, underligt nog så klarar jag mig helt men när hästen kommer upp så har han ett värstingsår på framknä höger. IN TILL LEDEN
Leder honom raskt hem för han kan gå iallafall - ringer distriktan som kommer ut, och faktiskt hjälper till att lasta hästen som sen får åka ner till ultuna och provtrycka o röntga. Guld till denna veterinär!
Vi kommer ner till Ultuna ca 22,30 men de har så många sjuka akuta så de säger att de hinner inte titta på honom före 4 inatt... Vi får lämna honom i en box så skall de höra av sig. Jag sa att de kunde riinga mitt i natten, men nu har jag inte hört ett ord ännu och har sovit med mobilen runt halsen tror jag...
Ta en kopp kaffe, dusch och ringa Sandra så får hon hänga med ner igen...
Hoppas de ringer snart, man blir ju sjuk av oro för sina små hästar (175 cm lillprins).
Behövde bara skriva av mig lite i denna väntan...
Leder honom raskt hem för han kan gå iallafall - ringer distriktan som kommer ut, och faktiskt hjälper till att lasta hästen som sen får åka ner till ultuna och provtrycka o röntga. Guld till denna veterinär!
Vi kommer ner till Ultuna ca 22,30 men de har så många sjuka akuta så de säger att de hinner inte titta på honom före 4 inatt... Vi får lämna honom i en box så skall de höra av sig. Jag sa att de kunde riinga mitt i natten, men nu har jag inte hört ett ord ännu och har sovit med mobilen runt halsen tror jag...
Ta en kopp kaffe, dusch och ringa Sandra så får hon hänga med ner igen...
Hoppas de ringer snart, man blir ju sjuk av oro för sina små hästar (175 cm lillprins).
Behövde bara skriva av mig lite i denna väntan...