Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd. Det står i beskrivningen att den ska vara långtidsverkande. Men det stämmer alltså inte då...?Jag har använt den på mitt fölsto och tycker inte den är så tokig. Den har en ganska "pepprig" doft och jag tycker den håller undan insikterna men effekten varar inte lika länge som med den svarta. Kanske mer en sån du sprayar på innan du ska rida än en sån som ska hålla effekten flera dagar på betet.
Såg också det men fick inte klarhet i vilken substans som ger karensenDet är karens på den läste jag.
Såg också det men fick inte klarhet i vilken substans som ger karensen
Svart Ultrashield funkar på min häst, men måste spreja typ varannandag om det är mycket insekter för att den ska ha bra effekt, så blir dyrt i längden, men då hästen är som en insekts-magnet har man inte mycket till val, tycker inget annat på marknaden eller egen gjord har haft lika bra effekt som svarta Ultrashield.Är det något som är långtidsverkande? Tycker jag sprejar med saker som ska funka 12-24 timmar och efter 5 minuter så sitter det lika mycket knott på hästarna ändå.