Ultraljudet - en besvikelse

Sv: Ultraljudet - en besvikelse

Jag blev också otrevligt bemött vid mitt första ultraljud. Hon var arg och sur. Jag fick senare fråga min bm på mvc om allt såg bra ut och hon fick ringa å kolla med dom (mvspec). Jag var lite svårundersökt och det tog lite extra tid och det passade väl inte bm på mvspec då allt blev försenat.

Håller med dig helt här. Det var anledningen till att vi gick på ett privat UL med - jag förväntade mig att rutinUl skulle sas göra sitt jobb och när vi var mer nyfikna så gick vi privat. Helt naturligt tycker jag, här fick vi verkligen titta på bebisen. Den här graviditeten har vi inte gjort det, är väl typiskt andrabarnssyndrom....:angel:

Trevligt bemötande förväntar man sig ju såklart, det är alltid tråkigt när man inte får det.

Men ni hade i alla fall ett barn därinne!

När jag gick på ultraljud för några år sedan och jag trodde att jag ÄNTLIGEN var gravid.

Då fanns där inget barn därinne.

Jag var alltså skengravid. Hade alla symptom som en tidig graviditet har.

Gissa OM jag blev besviken.:cry:

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 888
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: falukorw
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 016
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar