ultraljuda inte era ston!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare c_aroline
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 731
Sv: ultraljuda inte era ston!!!

Jag fick höra idag att det inte var vid själva ultraljudet som stoet skadats, utan när veterinären senare gick in och skulle "känna på stoet" som han på något vis lyckades sarga henne inombords.
Tycker det hela låter mycket underligt...

Jo, det hade varit rejält med blod på handsken :cry:

Sv: ultraljuda inte era ston!!!

Vilken fruktansvärd händelse! Av vad man läst här och den erfarenhet jag själv har är veterinärens beslut och handlande ytterst märkligt. Hoppas verkligen att han får ansvarsnämnden på sig och att de för en gångs skull ger påföljning.

Liknande trådar

Avel Hittar väldigt lite info om ämnet... Får man lov att seminera egna SWB-ston i Sverige? Hur och vart utbildar man sig? Har inget intresse... 2
Svar
28
· Visningar
3 824
Senast: Jonaz
·
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
3 166
Senast: Docka
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 622
Senast: Sol
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 312
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka