T

Tesia

Min kille var strålande som en sol idag när han/vi fick se den lille för första gången. Hans leende gick från öra till öra :D och han rätade på sig lite extra undre besöket..:p

Här kommer en bild. Jag fick ta kort på kortet så man ser inte så jätte bra menmen :D.

:love:
11744269.jpg
 
Sv: ultraljud

Grattis! Det är väl härligt att få se det lilla livet, blir verkligare för pappan också:)

Vi var på ultra för en vecka sedan, allt såg bra ut:bump:. Idag har jag kommit in i vecka 20...halva tiden kvar...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 367
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 255
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 225
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp