Ullared ändrar inte priser så mycket.
Barnavdelningen har ständigt låga priser.
En del andra saker kostar lika mycket som på vilket Ica som helst.

Det varierar en del vad de har i lager. Gissar att de får in partier. De har sitt egna märke (One Horse eller ngt sånt heter det) som jag tycker är dåligt. Sen brukar de ha en hel del vanliga märken också, men inte samma sortiment hela tiden.

Vet att flugspray har varit billigt när jag varit där!

De har en del amigotäcken som ligger ok i pris. Bryr man sig inte om vilket märke man har på ridkläderna så har de ett ganska bra utbud, speciellt till barn. Tillskott är ganska billigt också. Finns en facebookgrupp som brukar uppdatera vad som finns inne 😊

De har en del amigotäcken som ligger ok i pris. Bryr man sig inte om vilket märke man har på ridkläderna så har de ett ganska bra utbud, speciellt till barn. Tillskott är ganska billigt också. Finns en facebookgrupp som brukar uppdatera vad som finns inne 😊
De amigotäcken jag har sett har varit de billigaste hero och de har inte varit billigare än man kan köpa på internet 😊

Var där i fredags. Dom har inte fått in insektsspray än. Det är en stor avd. Så fundera lite innan vad du vill köpa. Dom har mycket kläder, tillskott mm. Bett är bara enkelt bassortiment med billiga modeller. Täcken o schabrak , handskar ok.

Har ett gäng stalltröjor och stalljackor därifrån som jag tycker om. Tillskott, pälsglans, sårvård, insektssprej, schampo, reflexer, hinkar, grimma och schabrak brukar jag alltid hitta något av. Har haft några täcken därifrån som varit bra, men har inte köpt så många därifrån.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
707
Senast: fio
·
Fordon Vilken elbil ska jag (kanske) köpa? Bensinare har jag koll på vilka jag gillar, men elbilar inte alls. Kraven är att den ska fungera så...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 600
Senast: Åsa A
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar