Tips på varmt ponnytäcke tack!

på min åker linern ner på ena sidan i bak när jag har på dom :crazy: Det gör typ att jag inte använder mina liners, är väldigt ofta att liner är halvt nere på sidan.... Har amigo & rambo täcken med liners därifrån.
Vad knepigt. Jag måste haft tur med mina hästar! Men är väl som med allt annat, passformen är individuell. Enda liner jag haft problem med är den till Rambo summer series

på min åker linern ner på ena sidan i bak när jag har på dom :crazy: Det gör typ att jag inte använder mina liners, är väldigt ofta att liner är halvt nere på sidan.... Har amigo & rambo täcken med liners därifrån.
Hur kan det åka snett när det sitter fast i yttertäcket både fram och bak?:confused:
Jag tycker liners är bra på så vis, min rör sig inte utan ligger helt still😊

Hur kan det åka snett när det sitter fast i yttertäcket både fram och bak?:confused:
Jag tycker liners är bra på så vis, min rör sig inte utan ligger helt still😊
Jag vet inte 🙈🤯 kanske min häst bara är expert på det. Men dom åker allihopa och jag fäster dom i spännen både framben o bak. Har även en 200g liner från horseware som man stänger i bringan med. Även den åker ner på ena sidan

Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite.
Han har även ett innetäcke under, fri tillgång på mat och ligghall men fryser ändå.

Det enda jag hittar i 400 gr är Premier Equine som jag kommer att köpa om jag inte hittar något mer prisvärt alternativ.

Har ni några tips?

Den lille sockertoppen

Visa bifogad fil 160052
Bucas kanske har?

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Har en ganska skavkänslig häst, och har de sista två vintrarna haft problem med bogskav av täcket. Har försökt få ordning på det...
Svar
18
· Visningar
3 828
Senast: Ace
·
Utrustning Har ni behövt gå upp i storlek på tjockare utetäcken från HW? Pållen har inte använt sitt 200 gs täcke på några år (sedan han var typ 5...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: HannaZ
·
Hästvård Behöver lite tips & råd. Har en snart 21 årig kallblodstravare, börjar få problem hur jag ska lösa hans värme. Han fryser helt...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka