Ullared ändrar inte priser så mycket.
Barnavdelningen har ständigt låga priser.
En del andra saker kostar lika mycket som på vilket Ica som helst.

Det varierar en del vad de har i lager. Gissar att de får in partier. De har sitt egna märke (One Horse eller ngt sånt heter det) som jag tycker är dåligt. Sen brukar de ha en hel del vanliga märken också, men inte samma sortiment hela tiden.

Vet att flugspray har varit billigt när jag varit där!

De har en del amigotäcken som ligger ok i pris. Bryr man sig inte om vilket märke man har på ridkläderna så har de ett ganska bra utbud, speciellt till barn. Tillskott är ganska billigt också. Finns en facebookgrupp som brukar uppdatera vad som finns inne 😊

De har en del amigotäcken som ligger ok i pris. Bryr man sig inte om vilket märke man har på ridkläderna så har de ett ganska bra utbud, speciellt till barn. Tillskott är ganska billigt också. Finns en facebookgrupp som brukar uppdatera vad som finns inne 😊
De amigotäcken jag har sett har varit de billigaste hero och de har inte varit billigare än man kan köpa på internet 😊

Var där i fredags. Dom har inte fått in insektsspray än. Det är en stor avd. Så fundera lite innan vad du vill köpa. Dom har mycket kläder, tillskott mm. Bett är bara enkelt bassortiment med billiga modeller. Täcken o schabrak , handskar ok.

Har ett gäng stalltröjor och stalljackor därifrån som jag tycker om. Tillskott, pälsglans, sårvård, insektssprej, schampo, reflexer, hinkar, grimma och schabrak brukar jag alltid hitta något av. Har haft några täcken därifrån som varit bra, men har inte köpt så många därifrån.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 406
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 530
Senast: Fiorano
·
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 049
Senast: Blyger
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025