Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
mot bettet? Praktiskt eller dumt? Skramlar det mycket när man rider Funderar på att köpa ett par såna eftersom det är smidigt att kunna byta tyglar snabbt mellan olika huvudlag men jag vet inte om det känns skramligt?
När jag jobbade heltid med hästar hade jag det på mina "favvis" tyglar. Mäst bara för att jag trivdes så bra med dom och då kunde byta tyglarna till de träns jag red med för stundet.
tycker inte att det skrammla nått
Alla mina lädertyglar har bara läderremmar men istället för att krångla med att knyta om dom hela tiden då jag rider med flera olika bett varje dag så knöt jag fast karbinhakar och det funkar mycket bra och låter ingenting. Kom på idén när jag köpte ett par tyglar i tyg som hade såna hakar redan.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.