Tyda frysmärkning

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare MysigaEm
  • Startdatum Startdatum
M

MysigaEm

Tänkte att ni har på "trav" kanske vet hur man gör. Pållen är frysmärkt, jag har hört någonstans att man kan pligga av pälsen där frysmärkningen är och då ser man siffrorna lättare. Stämmer de?

Jätte tacksam för svar!

jag tog reda på vad det står på min pålle genom att gå in på atg.se och söka på hans namn.. fick fram allting trots att det var över 12 år sedan han tävlade för sista gången...!

Tack! Tror att jag fått fram hennes nummer nu. Skulle vara intressant att veta om det finns nått om henne då hon är helt okänd och omhändertagen för varnvård.
Ska forska vidare nu.

kul att du fick fram numret!
Alla går det inte ens att tyda på när de är rakade... Min pålle har 1 oläslig siffra (1-2 andra är svårtydda), men han har ändå gått igenom än så länge... :confused: (har startat 19 gånger...) Sist (kvalet i december) blev kontrollanten lite orolig, men sa sen att han har ju startat här förr så då godkänner vi det :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 916
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
690
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
455
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama