vinkelina
Trådstartare
efter att i nästan ett år ha lätat hingst åt mitt lilla sto, hitta ja en på andra sidan landsvägen...kontaktar ägaren och anmäler mitt intresse (det är en godkänd hingst) de skall kolla var han skall betäcka i år
nå, de visar sig att den vanliga stationen har dragit ner på antalet hingstar i år, så han ryms inte med, och ingen annan station finns inom rimligt avstånd, då han även tävlas en del...
hade i alla fall tur, min nya boxgrannes pappa har varit nån form av övervakare då hingsten tidigare var AB. så jag fick lov att använda hingsten. kontaktar ägaren och vi bestämmar att i maj-juni åka iväg till en lokal veterinär som håller på med avel på sidan om, hon har lovat att hjälpa till.
sen drabbas ägaren av hjärnblödning, han är ca 70 år. kommer att klara sig
o så nu sista droppen, hingsten är såld o skall flytta 700 km bort.
bara att hoppas att de muntliga avtalet med förra ägaren ännu gäller
nå, de visar sig att den vanliga stationen har dragit ner på antalet hingstar i år, så han ryms inte med, och ingen annan station finns inom rimligt avstånd, då han även tävlas en del...
hade i alla fall tur, min nya boxgrannes pappa har varit nån form av övervakare då hingsten tidigare var AB. så jag fick lov att använda hingsten. kontaktar ägaren och vi bestämmar att i maj-juni åka iväg till en lokal veterinär som håller på med avel på sidan om, hon har lovat att hjälpa till.
sen drabbas ägaren av hjärnblödning, han är ca 70 år. kommer att klara sig
o så nu sista droppen, hingsten är såld o skall flytta 700 km bort.
bara att hoppas att de muntliga avtalet med förra ägaren ännu gäller