Nenneh
Trådstartare
Nu e d så att jag prata med en tjej som bor i danmark hon bodde här i sverige innan å då hade hon en fullblodsarab som ja tyckte hon red fel men d e en annan historia... Men nu har hon köpt en fjording/russ å han e 3 år å nu på 1 mån har hon ridit in å rider väl han var varanna dag å ska börja hoppa med han nu Jag tycker det är för tidigt i med jag vet hur hon rider d e mycket fart å fläng å spö om dom inte gör som hon vill Å jag på pekade d även när hon bodde här å höll på med sitt fullblodsarab för hon red väl den stakaren nån gång i månaden å restän av tiden stod den bara hemma hos hennes far som lillsystern lunkade på i hagen... Så nu när hon frågade mig via msn om jag hade nåt bra eller visste var man kunde hitta ett hopp program som hon ville rida efter så blev jag bara lite så där REDAN Å jag sa till henne om d men sen svarade hon inte mer på msnen å inte hört nåt från henne på ett par dagar nu Så nu undrar jag om ni tycker jag överreagerar Visst d e inte min häst men ja tycker synd om den...