Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, bara random numrerade låskolvar.Jag utgår från det på något sätt går att se vilken lägenhet som har tvättiden innan för på något sättmåste man ju kunna boka tid. Jag går och ringer på grannen. När jag tvättade för några veckor sen så inträffade just detta och jag gick och ringde på och påminde om att det var dags att ta ner tvätten. Problem solved.
Vi har bokningscylindrar men det är inte samma nummer på dem som på lägenheterna. Finns dessutom flera i annan färg och med fyrsiffriga nummer, de vanliga har tresiffriga nummer.Jag utgår från det på något sätt går att se vilken lägenhet som har tvättiden innan för på något sättmåste man ju kunna boka tid. Jag går och ringer på grannen. När jag tvättade för några veckor sen så inträffade just detta och jag gick och ringde på och påminde om att det var dags att ta ner tvätten. Problem solved.
Nä, det var lite ironi i det. Gemensamma tvättstugor har ju en tendens till att röra upp känslor.Inte upprörande nog för att klassas som drama i min värld.
Jag hade antagit att nåt gått fel. Lagt tvätten i påsar/korgar och ställt utanför. Och sedan fortsatt med mitt.
Jag också! Det hände några gånger i förra lägenheten, jag torkade alltid i lägenheten istället för torkrummet som ibland var upptaget, barnen blev upprörda om det var taget när de tvättade så jag bad dem bara ta med vår tvätt upp så kunde vi hänga den hos oss istället.Jag hade tagit med mig min blöta tvätt upp i lägenheten
Jag saknar de stora maskinerna. Sedan saknar jag det faktum att man hade en tvättid man tvättade och sedan var skiten över på några veckor. Nu blir det en maskin itagetdå och ibland.Jag är så glad att denna tid är förbi i mitt liv.
Det har faktiskt bara hänt mig en gång och då drog jag bara ner tvätten och la den i deras påsar. Hade inte lagt det på golvet och aldrig i livet att jag hade tagit upp min tvätt för att torka i lägenheten.
Jag saknar de stora maskinerna. Sedan saknar jag det faktum att man hade en tvättid man tvättade och sedan var skiten över på några veckor. Nu blir det en maskin itagetdå och ibland.
Jag saknar de stora maskinerna. Sedan saknar jag det faktum att man hade en tvättid man tvättade och sedan var skiten över på några veckor. Nu blir det en maskin itagetdå och ibland.
Jag hade tvättid söndagar tidigare. Bor i lägenhet med egen tvättmaskin och torktumlare. har fortfarande tvättid söndagar. Det är bara att skaffa sig rutiner istället för att tvätta då och då.Jag saknar de stora maskinerna. Sedan saknar jag det faktum att man hade en tvättid man tvättade och sedan var skiten över på några veckor. Nu blir det en maskin itagetdå och ibland.
Jag hade tvättid en gång i månaden när jag var själv tidigaste tiden på lördagen.Jag hade tvättid söndagar tidigare. Bor i lägenhet med egen tvättmaskin och torktumlare. har fortfarande tvättid söndagar. Det är bara att skaffa sig rutiner istället för att tvätta då och då.
Jag är så glad att denna tid är förbi i mitt liv.
Hur torkar man annars? Man hänger upp tvätten på linor som dragits typ 2 m upp i luften mellan två (ofta) kortsidor.Jag hade nog tagit ut kläderna och lagt dem på något bord.
Edit: puttar ner från linorna vad innebär det?
Har man linor i torkrum?