tvätta säkerhetsväst

M

Muminros

HEJ!
Är det någon som vet hur man kan tvätta säkerhetsvästen..börjar bli lite äcklig efter att ha svettas i i två år.
:)

Det är lite svårt eftersom tyget sitter fastsytt i själva säkerhetsvästen :( :banana:

på många går det att ta bort tyget... Annars kan du läsa på den om den tar skada av vart vatten.. annars kanske du kan lägga den i varmvatten med såpa, om tyget sitter fast.. Men kolla så inte den tar skada... Kramiz

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: iNHALE
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Takire
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 506
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
392
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka