Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan lyckas men lika gärna misslyckas tyvärr. Det finns ju en punkt där de inte är räddningsbara. Men enda sättet att veta är att prova.Finns det någon chans att lyckas med återimpregnering på ett vintertäcke som läcker som ett såll ? Ytan är helt mjuk och suger åt sig vatten lika bra som en disktrasa
Misstänkte det.Det kan lyckas men lika gärna misslyckas tyvärr. Det finns ju en punkt där de inte är räddningsbara. Men enda sättet att veta är att prova.
Lovande! Sprayade ett täcke med det nyssHar ett minst 15år gammalt Bucas
Tvättat o impregnerat innan jag lade undan det. Läckte ordentligt innan jag fixade det, blev bättre men inte bra. Tar fram det efter 12år och impregnerar med Eclipse biofarm spray. Sprayade inte längst ned på täcket. När jag tog in hästen i morse i skitvädret syntes det tydligt var det var sprayat. Den nedersta delen var helt genomvåt. Övre delen hade inte läckt alls. Säljs på Granngården 20%nust nu.
Låter som något att testa på ett gammalt favorittäcke ! Finns tydligen på apotea också för cirka samma pris som reapriset på Granngården.Har ett minst 15år gammalt Bucas
Tvättat o impregnerat innan jag lade undan det. Läckte ordentligt innan jag fixade det, blev bättre men inte bra. Tar fram det efter 12år och impregnerar med Eclipse biofarm spray. Sprayade inte längst ned på täcket. När jag tog in hästen i morse i skitvädret syntes det tydligt var det var sprayat. Den nedersta delen var helt genomvåt. Övre delen hade inte läckt alls. Säljs på Granngården 20%nust nu.