Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lupin skrev:Inte rikstäckande här i alla fall. Låter trevligt att få ett sånt samtal! Men här erbjuds inte ens föräldragrupp på BVC...finns inga resurser tydligen. Skittråkigt.
Snurrfian skrev:Jag fick läsa igenom ett papper och svara på några frågor och sedan pratade vi lite om hur det var att vara mamma.
ameo skrev:För mig, som inte haft några bekymmer känns det lit eonödigt, ,en det är ju jättebra att de försöker hitta dem som är i riskzonen...
Det finns föräldra grupper på öppna förskolan för första gångsföräldrar och jag tror att de inte vill konkurrera, tyvärr var det alldeles för rörigt i vårat liv när Elin var liten så jag orkade inte leta reda på öppnaförskolan för att sedan ta mig in i en grupp. Däremot nu när Fredrik föddes hade jag kunnat tänka mig det, men se andragångsföräldrar behövde inte ens försöka... Öppna förskolan tyckte jag var lite svårt, eftersom det är en liten stad känner nästan alla alla och det är väldigt låg inflyttning så jag kände mig mest utstirrad... Däremot Kyrkis där det är aktivering nästan hela tiden kändes bättre, och där stortrivs båda jag och ungarna!mino skrev:Enligt min BVCtant så ska alla förstagångsföräldrar i Sverige erbjudas föräldragrupp, dåligt att det inte är så hos er!
.