Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAA... Fattar inte heller varför sånna tider? Precis som du säger så 1.23 är lagom och självklart ska även 2 åringar bli distansierade. Och bort bort bort bort bort bort bort bort bort med premieloppen!!!!!! Lägg de pengarna på startande hästar.Man ska kanske sänka kvaltiden? Jag kan inte förstå varför tvååringar som ska starta ska få kvala på 1.28...
jag satt och spanade in anmälningslistorna och då insåg jag att man om man har en kvalad tvååring kan bete sig precis vettlöst om man vill...
Hur tänker man med detta upplägg? Jag blir faktiskt riktigt irriterad när jag ser det.
http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=632597
Hur sjutton tänker man när man lyckas med 6 starter på 33 dagar med en tvååring??? Lättförtjänta pengar?
man tänker inte alls, el oxå tänker man bara på å tjäna pengar
Fast å andra sidan så behöver de inte vara så bra i 2 årsloppen för att tjäna pengar och de kan heller inte bli distanserade. Men det är ju inte det som är poängen utan att de startar så ofta det är vansinnigt
Till tränarens försvar så har ju faktiskt inte hästen varit så himla dålig som de brukar vara när man "bara vill ha pengar".
ja så kan man ju tänka men jag tror inte denna häst kommer hävda sig i treårssammanhang.
Jag startar inte ens äldre hästar så ofta, det kan hända att de startar varje vecka om det är att de inte klarar träning så bra så startar de och bara skrittas emellan men då är det fråga om äldre hästar.
Om vi bortser från att hästen är 2 så är det ff vansinnigt
Det får stå för dig. Jag föredrar max 6-10 dagar på en äldre häst. Och sedan en lite längre vila.