Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg du spökenDet gick förbi två små barn utanför mitt köksfönster mitt i natten klockan tre(!?). Grejen är att jag bor i ett torp mitt ute i skogen. Jag hade utebelysning på så det var därför jag såg dem. Riktningen de kom ifrån är bara skog och skog.
Säker på att det var på riktigt? Sömnparalys?Det gick förbi två små barn utanför mitt köksfönster mitt i natten klockan tre(!?). Grejen är att jag bor i ett torp mitt ute i skogen. Jag hade utebelysning på så det var därför jag såg dem. Riktningen de kom ifrån är bara skog och skog.
Jag har slagits av tanken men jag tror det var på riktigt.Säker på att det var på riktigt? Sömnparalys?
Jag har slagits av tanken men jag tror det var på riktigt.
Tror nog det hade varit stora rubriker i alla tidningar om 2 små barn försvunnit..
Håller med @Malibu_Stacy sömnparalyser är ofta väldigt verkligaSäker på att det var på riktigt? Sömnparalys?
Jag tror inte de var försvunna på riktigt i så fall utan bara ute på vift.Tror nog det hade varit stora rubriker i alla tidningar om 2 små barn försvunnit..
Jag tror inte de var försvunna på riktigt i så fall utan bara ute på vift.
Men hur gamla såg de ut då?Jag tror inte de var försvunna på riktigt i så fall utan bara ute på vift.
Ja extrem skillnad på fyra och fjorton..Men hur gamla såg de ut då?
Om du verkligen såg två barn som var i 6-års-åldern klockan 3 på natten så är det inte bra, tänker jag. Så små barn ska verkligen inte vara ute och gå mitt ute i ingenstans helt själva vid den tiden.Jag har inga barn själv så jag har svårt att avgöra ålder. Men kanske nätt o jämnt börjat skolan, kanske? Jag gick upp och väckte min sambo fast jag var ganska borta hittade först inte sovrummet för att sedan vara inne i det. Min sambo gick och kollade i fönstren men såg inget.
Barnen såg inte stressade ut utan den ena visade något som han höll i handen för den andre.
Jag kan gå i sömnen när jag har tagit sömntabletter, därför tar jag inga sömntabletter längre.
Jag tror nog att 2 småbarn som mitt i natten försvunnit ute till skogs, skulle ge rubriker. Oavsett nationalitet.Nu är jag krass, men det verkar bero på vilka barn det är som försvunnit..
Självklart!Jag tror nog att 2 småbarn som mitt i natten försvunnit ute till skogs, skulle ge rubriker. Oavsett nationalitet.
Just denna raden tycker jag talar ganska starkt för att det du såg inte fanns på riktigt.Jag gick upp och väckte min sambo fast jag var ganska borta hittade först inte sovrummet för att sedan vara inne i det. Min sambo gick och kollade i fönstren men såg inget.