Två frågor om ridbyxor. :)

K

Kiddo

1. Är det någon här som har erfarenheter av märket Sportline? Hur långa är deras "extra långa" byxor i beninnerlängd?

2. Jag ropade nyss in ett par ridbyxor på auktion, och är nyfiken på vilket märke det är. Kan någon se?

ridbyxor.jpg

Undrar om det inte är såna som jag har....köpta på Hööks för övrigt, vet inte märket men kan ju alltid ta reda på. :)

De har samma lilla ''plupp'' som dina till höger om gylfen. :)

Mitt första par helskodda hade ett sådant där "hänge", och när jag köpte ridbyxor på Hööks senast, hittade jag ett par av det märket, så jag misstänker nästan att det är av det märket vad-det-nu-är. Jag får byxorna tidigast i slutet av den här veckan, men jag är bara sååå nyfiken!

Fråga ett handlar om RTS-Sportline. :) Huruvida nummer två är RTS-S. återstår att se. ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 740
Senast: Squie
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 066
Senast: iNHALE
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka