Två eller En eller Vart?

mee

Trådstartare
Har tänkt skaffa en foderponny men stallet jag vill ha i har ingen annan ponny bör jag då skaffa en sällskapsponny? Vet inte riktigt om jag har tid eller med 2st ponnyer men jag vill verkligen inte ha ponnyn själv känns för elakt.
Hur borde jag göra, välja ett stall längre bort som det tar ett tag att ta sig till eller skaffa sköthäst också eller något helt annat?

Sv: Två eller En eller Vart?

Kolla om ponnyn kanske är van att gå med stora hästar, det kanske funkar toppen. Att skaffa en extra häst som sällskap kan jag aldrig rekommendera, det är alldeles för jobbigt och dyrt.
Hitta annan stallplats eller välj en häst som passar i det stall du vill bo i.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 887
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 233
Senast: Shixle
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 036
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.