Två eller En eller Vart?

mee

Trådstartare
Har tänkt skaffa en foderponny men stallet jag vill ha i har ingen annan ponny bör jag då skaffa en sällskapsponny? Vet inte riktigt om jag har tid eller med 2st ponnyer men jag vill verkligen inte ha ponnyn själv känns för elakt.
Hur borde jag göra, välja ett stall längre bort som det tar ett tag att ta sig till eller skaffa sköthäst också eller något helt annat?
 
Sv: Två eller En eller Vart?

Kolla om ponnyn kanske är van att gå med stora hästar, det kanske funkar toppen. Att skaffa en extra häst som sällskap kan jag aldrig rekommendera, det är alldeles för jobbigt och dyrt.
Hitta annan stallplats eller välj en häst som passar i det stall du vill bo i.
 

Liknande trådar

Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 196
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 157
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 767
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp