Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag bor i ett hus som har två ingångar (husägarens och en annan till oss studenters del). Vi har två brevlådor där namnen står väldigt tydligt. Så går gör det, men prata med hyresvärden!
Jag bodde förr i samma hus som en annan typ som parhus men det var bara ett nummer som dessutom inte följdes av någon bokstav. Och det gick bra att ha varsin brevlåda. Men vi var tvungen att kontakta det lokala postkontoret om det så dom skulle veta det i sorteringen.
När jag var i liknande situation så satte jag bara upp en brevlåda med mitt efternamn stort och tydligt textat på. Det var någon gång i början som det kom fel och ibland på semestern hamnade min post i den andra lådan men oftast var det inga problem utan posten kom rätt. Nu i efterhand inser jag att jag borde kontaktat postkontoret så att sorteringen blev rätt ifrån början men det tänkte jag faktiskt inte på då och det ordnade sig iallafall.
Vi och ett par till bodde i ett hus med två lägenheter och i "folkmun" heter dom " bla bla södra" och "bla bla norra" men det gick inte att välja på när vi adressändrade så vi skrev namn tydligt på lådorna så posten skulle hamna rätt
Där jag hade mina hästar förut var det två hushåll på samma adress (det var innan de ändrade vägnamn och grejer, så adressen var identisk), de hade två brevlådor bredvid varandra med efternamnen tydligt på varje.
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...