Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har börjat se den nya på Netflix, Alterned Carbon. Gillar den än så länge!
Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ?
Några av mina favoriter:
Game of Thrones
Vikings
Homeland
Ray Donovan
The Walking dead
Black Sails
Preacher
The 100
Stranger Things
Den är bra men man måste ge den ett par avsnitt. Den är väldigt konstig men väldigt snygg.Drar upp denna tråden, någon som har sett Legion? Funderar på vad jag ska se nu på Viaplay i 10 dagar innan mitt abonnemang går ut
Ingen som har nämnt The Fall? Jag tyckte att den var överraskande bra. Hade lätt valt den före Peaky Blinders som jag tyckte var aptråkig.
På tal om kriminalseriers, Broadchurch Första säsongen, fy fasiken vad bra!
Ingen som har nämnt The Fall? Jag tyckte att den var överraskande bra. Hade lätt valt den före Peaky Blinders som jag tyckte var aptråkig.
Den är vansinnigt bra. Kan förvarna att andra säsongen är inte lika vass (men fortfarande bra) medan tredje är nästan lika bra som första. Hon som spelar brottsoffret i tredje säsongen är fullkomligt fenomenal.
Jag tycker man kan skippa tvåan helt och hållet faktiskt. Men trean är bra .Den är vansinnigt bra. Kan förvarna att andra säsongen är inte lika vass (men fortfarande bra) medan tredje är nästan lika bra som första. Hon som spelar brottsoffret i tredje säsongen är fullkomligt fenomenal.