Bra tips!
Funderar starkt på Peaky Blinders
Den är bra! Rekommenderas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips!
Funderar starkt på Peaky Blinders
Jag tyckte det tog ett par tre avsnitt innan jag fastnade riktigt.Såg första av avsnittet igår. Är inte hooked ännu, men känns lovande . Blir nog att dra nåt avsnitt till .
Såg första av avsnittet igår. Är inte hooked ännu, men känns lovande . Blir nog att dra nåt avsnitt till .
Jag brukar oftast inte fastna i serier, men gillade Dark. Så spännande och hjärnvrickande att jag glömde bort att den var på tyska
Den såg intressant ut när jag kollade igår. Men avfärdade den lite när jag såg att den var på tyska. Men jag kanske ska ge den en chans ändå .
Alltså den serien har skrämt skiiiiiiten ur mig. Fy fan vilka obehagliga avsnitt det är! Slutade titta till slut pga fick inte sova något i och med att jag blev så rädd .Black mirror
Jag har sett 3-4 avsnitt, den var inte dålig. Rätt spännande. Men jag var inte helt övertygad. Vart inte direkt mer övertygad nuVill typ varna för Designated survivor, haha! Fy vad många bortkastade timmar som aldrig kommer igen.
Den finns dubbad till engelska. Jag ändrade språket, orkade inte med tyskan.Den såg intressant ut när jag kollade igår. Men avfärdade den lite när jag såg att den var på tyska. Men jag kanske ska ge den en chans ändå .
Alltså den serien har skrämt skiiiiiiten ur mig. Fy fan vilka obehagliga avsnitt det är! Slutade titta till slut pga fick inte sova något i och med att jag blev så rädd .
Jag älskar den! Jag bara matade de avsnitt som fanns ute och blev totalt fastJag har sett 3-4 avsnitt, den var inte dålig. Rätt spännande. Men jag var inte helt övertygad. Vart inte direkt mer övertygad nu
Jag har sett 3-4 avsnitt, den var inte dålig. Rätt spännande. Men jag var inte helt övertygad. Vart inte direkt mer övertygad nu
Penny Dreadful
Troligtvis har du redan sett True Blood men ville tipsa om den ändå.
S.O.A var bra de 3 första säsongerna.