Ted Lasso.Behöver mer tips.
Inte för rått. Inte historiskt. Inte overkligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ted Lasso.Behöver mer tips.
Var?Ted Lasso.
Apple TV+
Ok den har jag inte.Apple TV+
Behöver mer tips.
+ 1 på den. Den har det mesta.Yellowstone - Detta är nog en av de bästa serier jag sett på väldigt länge, Kevin Costner som väderbiten ranchägare i Montana, daddygoals. Ny säsong kommer i häst också!
Kan varmt rekommendera prequel-serien 1883 också, nästan så att den är bättre än den senaste säsongen+ 1 på den. Den har det mesta.
Ranchliv, hästar, våld, relationer, kärlek och vackra miljöer.
ÄLSKAR karaktären Beth
Kan varmt rekommendera prequel-serien 1883 också, nästan så att den är bättre än den senaste säsongen
Ett mycket dåligt tips med Yellowstone om man är rädd om sin nattsömn... Kan inte sluta titta, kommer vara ett vrak i slutet av veckan . Första avsnittet var ingen höjdare men sen tar det fartÅh, jag har massa som är mina go-to-rekommendationer.
- The Newsroom - Introt med Jeff Daniels i piloten är något av det bästa som finns.
- Friday Night Lights
- Yellowstone - Detta är nog en av de bästa serier jag sett på väldigt länge, Kevin Costner som väderbiten ranchägare i Montana, daddygoals. Ny säsong kommer i häst också!
Jag ber om ursäktEtt mycket dåligt tips med Yellowstone om man är rädd om sin nattsömn... Kan inte sluta titta, kommer vara ett vrak i slutet av veckan . Första avsnittet var ingen höjdare men sen tar det fart