Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa äntligen! Har hela Dexterserien på DVD, galet bra! .Ser just nu om Dexter. Kommer en ny, eller kanske uppföljande säsong, nu i november.
Helt klart den bästa serien som gjorts!
Annars skriver jag upp på "Unforgotten", riktigt bra!
Nu ska jag försöka rekommendera serier som inte redan har blivit sagda Orkar inte dra alla handlingar på alla serier. Vid intresse kolla på IMDB.
Private Practice - spinoff på Grey’s Anatomy (Viaplay)
You - extremt bra serie baserad på två fantastiska böcker (Netflix)
Little fires everywhere - utspelar sig på 90-talet i USA. Baserad på en suverän bok (Amazon Prime)
Arga snickaren - kollade igenom hela när jag var sjukskriven (Discovery+)
My 600lb life - skildrar sjukligt feta människor som försöker gå ner i vikt. Man följer en person under ett år. Såg alla säsonger när jag var sjukskriven (Discovery+)
The Big Bang Theory - sjukt rolig med många säsonger (Discovery+)
Atypical - skildrar livet för en autistisk kille i sin strävan att finna kärlek och hans liv i allmänhet. Väldigt rolig (Netflix)
Draknästet - entreprenörer pitchar sina idéer (SVT Play)
Glömde faktiskt en del serierMånga bra tips!
Superstore är kulGlömde faktiskt en del serier
New Amsterdam - läkarserie på ett sjukhus i New York (Viaplay)
Virgin River - en sjuksköterska och barnmorska flyr från sitt liv för att börja om i en småstad på en läkarmottagning (Netflix)
Paradise PD - animerad serie som handlar om en polisstation. Väldigt ovårdat språk och ganska flippig serie (Netflix)
Sons of Anarchy - vi får följa ett kriminellt MC-gäng (Netflix)
Suits - advokatbyrå i New York (Netflix)
Scrubs - gammal, men fortfarande rolig läkarserie (Disney+)
Revenge - en ung kvinna försöker hämnas på de människor som satte hennes oskyldiga pappa i fängelse (Netflix/Disney+)
The Last Dance - dokumentär som handlar om basketstjärnorna Michael Jordan, Scottie Pippin och Dennis Rodman (Netflix)
Superstore - komediserie som handlar om en butik i USA
Jag börjar inse att jag har spenderat för mycket tid framför TV:n har också sett 90% av alla serier som redan har nämnts
Just det, Young Royals på Netflix är också en av de bästa serierna detta år! Väldigt bra