Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den missade jag såklart i min lista! Ska absolut vara med där, riktigt bra serieMare of Easttown är det bästa som har gjorts på väldigt länge!
Får kolla upp denMare of Easttown är det bästa som har gjorts på väldigt länge!
Har du lust att prova någonting annat än amerikanskt eller brittiskt rekommenderar jag varmt koreanska Hospital Playlist på Netflix. Sjukhusmiljö men utan att de grottar ner sig så mycket i själva fallen, utan det som håller ihop serien är relationen mellan några före detta studiekamrater som nu jobbar på samma sjukhus. Otroligt koreanskt och väldigt bra! Lättsamt, ska tilläggas.
Criminal Minds om du inte sett den.
Black sails och Norsemen står på min "vill se-lista", kul de är braThe Wire - om man är samhällsintresserad. Den som castade den serien måste ju vara dränkt i priser! Första avsnitten lite tröga, men sedan...
Black sails - Om man gillade Outlander, gillar man den här. Samma här, fantastiska skådespelare!
Bron - Måste ju ha en svensk med. GIllar man krim och relationer är den sevärd.
The Tudors - Om man gillar kostymfilmer och historia. Starka kvinnor under en tyrann.
The Crown - Om brittiska kungahuset. Välgjord.
Exit - Norsk serie om en samling narcissiter/idioter i Norges finansvärld. Har man levt med en, måste man nästan se den och bli förbannad, samt lättad att man är därifrån. Winnerbäcks sambo spelar jättebra i den här.
Norsemen - Norsk humor och en parodi av vikingarnas liv och leverne. Nästan sevärd för att de pratar så underbart dålig engelska. Den håller inte samma klass som övriga, är lite mer Life of Brian-stuk på den.
Har du inte sett Castle så gör de, älskar den serienJag har tillgång till de flesta streamingtjänster. Bones Den får jag ta en titt på! Castler har jag inte sett. Hart of Dixie har jag sett och den gillade jag.
Skriver upp Har inte sett dem. Ska man se filmerna snabba cash innan serien?
Några oldies från stenåldern men håller än idag imo. The West Wing (bästa serien någonsin!) House, Scott & Bailey, Unforgotten (går på svtplay) brittisk kriminaldrama om gamla fall. I samma anda, Wake the Dead och den bästa Cold Case. Kör igenom Law&Order serierna, då sitter du fortfarande och tittar vid pensionsavgång
Om man som jag gillar Marvel/DC, Titans, The Flash (speciellt de första säsongerna), Legends of Tomorrow som är totalt bonkers - en samling udda personer som försöker återställa tidslinjen - ett avsnitt innehöll en enhörning som bokstavligt bajsade regnbågar, på Woodstock som dödade hippies. Loki (Tom Hiddleston!) What We Do in the Shadows. Alla, eh vad är de nu 26, 27 Marvel filmerna. De hör alla hemma i samma universum och innehåller till viss del samma karaktärer. Broadchurch (säsong 1). Bletchely Circle (om några kvinnor som arbetade som code breakers under WWII). The Great (Catherine the Great) liksom Catherine the Great. Chernobyl.
Good Omens naturligtvis.
Inser att jag tittar alldeles för mycket på tv
Har du inte sett Castle så gör de, älskar den serien
Älska mig på SVT play. Normala människor, också funnits på SVT play tidigare men osäker på om den finns kvar. Syndens hus, också på SVT play. Bonusfamiljen på Netflix. Sweet tooth, också på Netflix är .
The Wire - om man är samhällsintresserad. Den som castade den serien måste ju vara dränkt i priser! Första avsnitten lite tröga, men sedan...
Black sails - Om man gillade Outlander, gillar man den här. Samma här, fantastiska skådespelare!
Bron - Måste ju ha en svensk med. GIllar man krim och relationer är den sevärd.
The Tudors - Om man gillar kostymfilmer och historia. Starka kvinnor under en tyrann.
The Crown - Om brittiska kungahuset. Välgjord.
Exit - Norsk serie om en samling narcissiter/idioter i Norges finansvärld. Har man levt med en, måste man nästan se den och bli förbannad, samt lättad att man är därifrån. Winnerbäcks sambo spelar jättebra i den här.
Norsemen - Norsk humor och en parodi av vikingarnas liv och leverne. Nästan sevärd för att de pratar så underbart dålig engelska. Den håller inte samma klass som övriga, är lite mer Life of Brian-stuk på den.