Ted Lasso.Behöver mer tips.
Inte för rått. Inte historiskt. Inte overkligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ted Lasso.Behöver mer tips.
Var?Ted Lasso.
Apple TV+
Ok den har jag inte.Apple TV+
Behöver mer tips.
+ 1 på den. Den har det mesta.Yellowstone - Detta är nog en av de bästa serier jag sett på väldigt länge, Kevin Costner som väderbiten ranchägare i Montana, daddygoals. Ny säsong kommer i häst också!
Kan varmt rekommendera prequel-serien 1883 också, nästan så att den är bättre än den senaste säsongen+ 1 på den. Den har det mesta.
Ranchliv, hästar, våld, relationer, kärlek och vackra miljöer.
ÄLSKAR karaktären Beth
Kan varmt rekommendera prequel-serien 1883 också, nästan så att den är bättre än den senaste säsongen![]()
Ett mycket dåligt tips med Yellowstone om man är rädd om sin nattsömn... Kan inte sluta titta, kommer vara ett vrak i slutet av veckanÅh, jag har massa som är mina go-to-rekommendationer.
- The Newsroom - Introt med Jeff Daniels i piloten är något av det bästa som finns.
- Friday Night Lights
- Yellowstone - Detta är nog en av de bästa serier jag sett på väldigt länge, Kevin Costner som väderbiten ranchägare i Montana, daddygoals. Ny säsong kommer i häst också!
Jag ber om ursäktEtt mycket dåligt tips med Yellowstone om man är rädd om sin nattsömn... Kan inte sluta titta, kommer vara ett vrak i slutet av veckan. Första avsnittet var ingen höjdare men sen tar det fart