Hero
Trådstartare
Idévärlden SVT2 - just nu.
Bra att lyssna på i bakgrunden när man stökar med annat. Tex, fixar matlåda m.m
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idévärlden SVT2 - just nu.
Hittat tre alternativ iaf.
Ozark
The Last Kingdom
Godless
Någon som har sett nån av dom ?
Några av mina favoriter
The walking dead
Fear the walking dead
Game of thrones
Vikings
The Punisher
Stranger things
True detective
SoA
Knightfall
The 100
The Last ship
Mina serietips är The punisher och knightfall! Sjukt bra!
Ge Knightfall en chans. Första avsnittet kände jag sådär men nu är jag helt inne i serien och tycker den är bra!
Visst var The punisher bra! Såå jäkla bra skådespelare! Han är grym på att spela grym!
Längtar till säsong 2 kommer av den.
Den serien skulle ju också vara med på listan av mina favoriterDexter
Jag tyckte det tog ett par tre avsnitt innan jag fastnade riktigt.
Ja, alltså jag var skeptisk till The Puncher när jag såg att Jon Berntal från The walking dead skulle spela huvudrollen. Jag hade svårt för honom i den serien. Men han passade väldigt bra som The punisher . Sen var Amber Rose Revah grym i sin roll också .
Har du sett dom övriga marvel serierna också ? Om inte, kan jag rekommendera dig att titta på Jessica Jones. Den gillade jag starkt . Men även Daredevil.
Ok! Jag ska lägga upp Knightfall på listan .
Här var det tvärtom, tyckte hans rollfigur shane i TWD var grymt bra! Tyckte det var tråkigt när han dog.
Har inte sett Jessica Jones. Har dock sett daredevil.
Har du sett serien Taboo med Tom Hardy?
Givetvis har jag sett Taboo. Den var bra .
Dock hade jag rätt höga förväntningar på den med Tom Hardy i huvudrollen osv, så den levde väl inte riktigt upp tyckte jag. Jag upplevde att den bitvis var lite långsam och märklig.
Håller med om att den ibland var lite märklig. Men Hardy är Hardy och spelar så jävla bra!
Har du sett serien Mcmafia?
Hardy spelar alltid bra !
Jag tror inte jag har sett han i nåt sammanhang där han inte gjort en dålig rolltolkning !
Nej, Mcmafia har jag missat.
Är det nåt du skulle rekommendera ?
Jag har precis börjat kolla mcmafia. Än sålänge är den bra