Sv: Tv kanal.

Jag har också hört rykten om detta :) Hoppas det inte bara blir en ny sportkanal där de enbart sänder olika tävlingar. Såklart man kan ha det också, men gärna andra hästprogram också. Skulle väldigt gärna vilja se en hästvariant av "the Dog Whisperer" t ex!

Sv: Tv kanal.

Jag.

Helt okej, men blev inte nöjd över att de visar underhållningsprogram om rodeo så jag skrev till dem och klagade/hoppas de plockar bort och granskar sina program framöver innan de sänds för att kolla vad det egentligen handlar om...

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
941
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Bakgrund till frågan: Fick besked av en stremingtjänst jag inte har abbonemang på just nu är de kommer att ändra villkoren så att endast...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 108
Senast: Breaktown
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama