Tufsig och blöt

Gnist

Trådstartare
Men vacker ändå :love:

Minerva_1-0712.jpg

Minerva_4-0712.jpg

Minerva_2-0712.jpg

Minerva_7-0712.jpg

Den fulingen har fått för sig att nu är en bra tid att släppa av sig all valpull :eek::eek:
Bara 3 veckor innan debut i officiell klass på internationell utställning :crazy:

Sv: Tufsig och blöt

Hon är en glad hoppetossa, därav att många bilder på henne blir när hon springer :D

Har ju börjat leka lite med psh också senaste 2 dagarna och här är några resultat från dessa försök..

Minerva_2_psh_mindre.jpg

Rix_kollage_1_3_2_liten.jpg_ramad.jpg

Är ju helt grön på detta, men det är rätt kul och med tiden så blir det väl bättre och snyggare resultat förhoppningsvis :D

Superfin valp och absolut bra början på phs... är inte så bevandrad själv, men gör försök ibland i jobbet :angel:

Lycka till på utställningen, går säkert toppen oavsett om hon tappar pälsen (det måste de väl ta hänsyn till på valpar???). Hur gammal är hon förresten? Har ju själv en 17 v och börjar så smått fundera på att ställa upp i en valpklass... Men jag vet inte om jag törs :crazy:

Hon kommer att gå juniorklassen, då hon strax innan utställningen fyller 9 månader..

Med tur har jag fått bort lösullen innan utställningen och att den nya korta ullen börjat komma lite grand, annars får hon nog nedslag på att hon visas i urfälld päls..

Hon blir bara finare och finare :love:

Du får ta med henne till ngn utställning som jag också ska till så man får se din vackra Minerva live :d

Passar mig utmärkt då har jag förhoppningsvis ingen hund att ställa och kan gå och titta hur mycket jag vill :) Dessutom så är det ju nära!

Lill skruttan! :)
Hon är verkligen vacker :love:
Har hon växt nå mer sen jag va hos dig? eller har hon växt klart? :)

btw, vart o när är HUND 2007?? :P

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 586
Senast: fixi
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 234
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18