Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har haft några araber själv, men dom kan inte mäta sig med den connemara jag hade som ung eller det danska halvblod jag fick som läromästare som tonåring.
Ungeför som att säga att alla göteborgare har skön humor, men är lite dryga...
Har du erfarenhet av en riktigt orädd och tuff hästras som fullt ut litar på sin ryttare?
Är den snabbast och snyggast oxå så är det ett plus såklart
Har du erfarenhet av en riktigt orädd och tuff hästras som fullt ut litar på sin ryttare?
Är den snabbast och snyggast oxå så är det ett plus såklart
läs igen då... jag skrev ju klart och tydligt att DOM araber JAG har haft inte kan mäta sig med dom andra 2 jag nämde. du behöver liksom inte försöka dumförklara.
dom egenskaper som efterfrågades - tillit, mod och oräddhet finner du hos individer i alla raser (vilken avel söker inte dom egenskaperna ?), snabbhet och smidighet hos ett stort antal raser och vackra individer finns oxå överallt, framförallt i betraktarens ögon
vad hästen ska användas till och därmed specifika egenskaper utöver det dom flesta söker (och som nämts) näms inte
nu är det väl så att just araben är DIN favoritras, inte min. så där avslutar jag.
Men, kan det inte vara lite tungt för en arab att knuffa runt på en osnaggad karl som väger över 90 pannor?
travare...